Beantwoord

tv-ontvanger retour sturen

  • 4 December 2020
  • 1 reactie
  • 328 keer bekeken

Ook wij zouden retourinstructies krijgen voor de oude tv ontvangers. Na een week wachten nog niet gehad.…

Moeten we hier zelf actie op ondernemen?

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag

icon

Beste antwoord door Nadia 7 December 2020, 12:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7

Hallo @LindaZ, leuk dat je de KPN Community hebt gevonden, welkom op het forum :)

Heb je een (extra) tv-ontvanger afgemeld in je MijnKPN? Dan ontvang je van ons per mail of post instructies voor het terugsturen van je oude apparaat. Heb je die niet ontvangen? Controleer dan voor de zekerheid of je een bevestiging voor het wijzigen van je abonnement in de mail hebt gekregen. 

KPN tv-ontvanger terugsturen op een PostNL locatie
Is de wijziging van je abonnement per mail bevestigd en verwerkt? Fijn 🙂 Dan kun je de tv-ontvanger gerust naar ons terugsturen. Gebruik daarvoor onderstaand retouradres en vermeld daaronder je klantnummer:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn
[klantnummer]

Het verzenden naar een antwoordnummer is altijd gratis. 
Vind hier een: 
PostNL locatie bij jou in de buurt

Kijk voor meer informatie: kpn terugsturen apparatuur