Beantwoord

Tv ontvanger werkt niet meer. Start niet meer op. Hoe krijg ik een nieuwe?

  • 21 January 2022
  • 18 reacties
  • 173 keer bekeken

Hallo,

hoe kan ik mijn tv ontvanger omgeruild krijgen. 
mij heb er 2 en 2 draadloze verbindings stekkers zodat ik via mijn wandcontactdozen de tv signalen overal kan ontvangen. 
nu is 1 ontvanger dus kapot.  
mij heb deze nog van Telfort gekregen. De HMB2260

wat te doen!

In de app staat alleen maar een link om hem opnieuw op te starten etc maar om contact te krijgen met een van de medewerkers is geeneens een optie…

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 23 January 2022, 19:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Krijg je een foutcode of doet hij helemaal niks meer?

Helemaal niets helaas

branden er ook geen lampjes?Staat de schakelaar dan wel op aan?

Denk een vocht probleem. Heb buiten een tv aansluiting gemaakt onder mijn afdak en vorige winter vergeten binnen te halen 😓

Wil gewoon een nieuwe maar hoe? 

buiten tv kijken lijkt me niet zo handig maar OK,

Vul je forumprofiel in en een moderator kan het (waarschijnlijk) vervangen.

Niet meer buiten laten staan hé!:wink:

TIP:kijk gewoon binnen tv en niet meer buiten.

Nou als het EK of WK weer eens is of Max gaat weer rijden kom je er graag bijzitten met een pilske! Maar idd na de zomer weer alles naar binnen 😜

 

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Rieske81, welkom en bedankt voor je verzoek! 
 

Nou als het EK of WK weer eens is of Max gaat weer rijden kom je er graag bijzitten met een pilske! Maar idd na de zomer weer alles naar binnen


Hoe gezellig?! :beers:
 

Denk een vocht probleem. Heb buiten een tv aansluiting gemaakt onder mijn afdak en vorige winter vergeten binnen te halen 😓

Oeps, zonde! Ik wil graag checken of ik een omruilafspraak voor je in orde kan maken. Het gaat alleen om de TV ontvanger? De afstandsbediening en draadloze verbindingsset werken nog wel?

Ik heb je klantnummer gezien en zie ook dat je 2 TV ontvangers in gebruik hebt: wil je het serienummer van de defecte TV ontvanger + jouw 06 nummer ook noteren in jouw Forum profiel? In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Het serienummer kun je trouwens op de onderkant van de TV ontvanger vinden. 

Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!

Hé bedankt voor je reactie,

ik ben nu de tv ontvanger nog eens gaan testen en nu start ie wel op en is hij aan het updaten. 
kom er wel achter dat de afstandsbediening het niet meer doet. Dus die zou ik sowieso een nieuwe willen. 
de draadloze ontvanger ga ik na de update testen kijken of alles werkt na behoren. 
mij kom er vanavond nog op terug. 

Nou ook de draadloze ontvanger werkt naar behoren dus als u een nieuwe afstandsbediening kunt sturen?

we hebben er trouwens nog steeds met het logo van Telford erop. U mag dus ook 2 nieuwe sturen dan hebben we er 2 werkend met kpn erop 😁

Hé bedankt voor je reactie,

ik ben nu de tv ontvanger nog eens gaan testen en nu start ie wel op en is hij aan het updaten. 
kom er wel achter dat de afstandsbediening het niet meer doet. Dus die zou ik sowieso een nieuwe willen. 
de draadloze ontvanger ga ik na de update testen kijken of alles werkt na behoren. 
mij kom er vanavond nog op terug. 

https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot/afstandsbediening-aanvragen.htm

hier kan je een nieuwe Afstandsbediening bestellen(gratis).

Voor de veiligheid(omdat de ontvanger nat is geweest) zou ik alsnog de nieuwe ontvanger ophalen.

Reputatie 7
Badge +16

Is het updaten van de TV ontvanger gelukt? 

Fijn dat je aan de hand van de tip van @martijn197108 een nieuwe afstandsbediening hebt besteld! :ok_hand_tone4::white_check_mark:

Ja, heb hem nu in gebruik ipv de oude die onder de tv stond en werkt nu na de update prima. 
Wel weer even opnieuw op Netflix en prime moeten inloggen maar verder alles okay. 

nog even wachten op de nieuwe afstandsbediening. 
bedankt voor de hulp!

@martijn197108 goede morgen. 
we zijn al weer 11 dagen verder maar heb nog geen afstandsbediening/afstandsbedieningen mogen ontvangen 😞

Oei,Dat is niet de bedoeling..

Misschien kan @Shyrin_ even voor je kijken wat er aan de hand!

Leest @Shyrin_  dit automatisch? Of moet ik nog iets anders doen @martijn197108

Geen idee,Ik zal haar even een seintje geven dat het nog niet opgelost is.Je kan ook eventueel zelf de afstandsbediening opnieuw aanvragen,Misschien is hij onderweg kwijt geraakt.https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot/afstandsbediening-aanvragen.htm

Reputatie 7
Badge +16

@martijn197108 goede morgen. 
we zijn al weer 11 dagen verder maar heb nog geen afstandsbediening/afstandsbedieningen mogen ontvangen 😞

Gek, want je had de bestelling binnen 2 werkdagen moeten ontvangen… Ik zie dat je gisteren een nieuwe bestelling geplaatst hebt: als je woensdag nog niets ontvangen hebt, geef je mij dan een seintje?