Vraag

TV-ontvanger werkt slecht (HMB2260): reageert niet op AB?

  • 13 November 2022
  • 12 reacties
  • 102 keer bekeken

Badge

Mijn TV-ontvanger reageert heel slecht op de afstandsbediening. Ik dacht dat het aan de afstandsbediening lag en heb deze vervangen. Maar het ligt dus aan de TV-ontvanger. Kan ik een nieuwe bestellen ? Ik blijf toetsjes drukken. Maar de ontvanger reageert heel weinig. Meestal pas na 5 tot 10x toetsen. Erg irritant. Kan ik een nieuwe bestellen ?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Batterijen AB misschien leeg?

Of is de AB defect?

Heb je toevallig een tweede KPN tv decoder? Zo ja, doet hij het wel met deze AB?

 

Je kan, morgen maandag vanaf 08.00 uur, 0800-0402 bellen en een nieuwe AB bestellen.

Ik denk dat de KPN tv decoder HMB2260 niet defect is.

Badge

Nieuwe batterijen bij de nieuwe afstandbediening. Dus daar ligt het niet aan. 

Badge

Ik heb ook de TV-ontvanger helemaal schoongemaakt. Vooral het infrarood plaatje voor de sensor. Ook heb ik de hoek iets meer omhoog gebracht met een bierviltje. Ik heb gisteren opnieuw de software geïnstalleerd voor de TV-ontvanger. Ik ben aan het testen. In het begin leek het iets beter te werken.

Reputatie 7
Badge +20

Nieuwe batterijen bij de nieuwe afstandsbediening. Dus daar ligt het niet aan. 

 

Het beste kan je gratis 0800-0402 bellen en een nieuwe AB vragen.

Daarna horen wij graag hoe het werkt.😉

Badge

IK HEB AL EEN NIEUWE AB. ER LIGGEN NU 3 OP TAFEL DIE ALLEMAAL FUNCTIONEREN !!!!

Reputatie 7
Badge +20

IK HEB AL EEN NIEUWE AB. ER LIGGEN NU 3 OP TAFEL DIE ALLEMAAL FUNCTIONEREN !!!!

 

Je hoeft niet te schreeuwen, ik kan niet zien wat je wel of niet hebt.

Zet de capslock s.v.p. uit.

Ik ben net zoals jij klant bij KPN.😉

 

Vul je gegevens, als je dat nog niet gedaan hebt, van je profiel op dit forum zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderater (medewerker KPN) het voor je nakijken en je helpen.

Of, zoals ik al vermelde, gratis 0800-0402 bellen.

 

Als de AB goed is, dan is de kans heel erg groot dat de KPN tv ontvanger defect is.

Reputatie 7
Badge +13

@Jo van den Heuvel Is het nog gelukt met de ontvanger? Heb je ook geprobeerd om de ontvanger een frisse start te geven? Kun je anders je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even mee.

Badge

Nee, nieuwe afstandsbediening, nieuwe software op ontvanger, nieuw opgestart. Maar wanneer ik iets moet selecteren moet ik vaker 10x op een toets drukken, voordat de ontvanger reageert. Hebben meer mensen hier last van ? 

Badge

De TV ontvanger reageert heel slecht op mijn nieuwe afstandsbediening. Ook bij een nieuwe afstandsbediening moet ik gemiddeld 5x toetsen om van zender te wisselen, film stop te zetten, verder te gaan, volume te wijzigen etc.

 

Admin: Onder bestaand topic geplaatst

Badge

Hallo Remco, Ik heb mijn profiel compleet ingevuld. Zelfs met foto. Gaat iemand mij nu helpen ?

Badge

Ik heb gebeld naar 0800-0402  . Het duurt even voordat je iemand aan de lijn hebt. Maar ze sturen me wel een vervangende TV-ontvanger toe. Niet alle problemen kun je oplossen via dit forum. Ik heb maanden genoeg (ca. 4 maanden) geklooid. Goed geholpen !!!!

 

Reputatie 7
Badge +13

@Jo van den Heuvel Ik was even vrij maar ik ben blij dat je dan via de klantenservice een vervangende ontvanger hebt kunnen aanvragen. Als ik nog iets voor je kan betekenen laat het dan weten!