Sinds een aantal weken heb ik heel veel problemen met de TV verbinding. Achter elkaar (meerdere keren per uur) valt de verbinding met de Experia box weg met foutcode STB-NMC-400.
Ik heb de TV ontvanger bedraad aangesloten op de Experia 10a box. Daarnaast heb ik een bedrade verbinding naar een 2e TV die ook regelmatig uitvalt.
Mijn totale netwerk is opgebouwd uit Experia 10a (WiFi disabled), Mesh draadloos netwerk van TP-Link Deco M5 (1 master, 3 slaves), 2x bedrade televisie direct op de Experia box.
Op het mesh netwerk zitten meestal 3 telefoons, 1 iPad, een Klik-aan-klik-uit systeem, 1 laptop, 1 desktop
Ik heb alle stappen reeds meerdere keren doorlopen (stroomloos maken van de box, van de TV ontvanger, herstarten van de box etc)
wat kan ik nog meer doen?
Beste antwoord door Sanne van KPN
Bekijk origineel