TV weigert, steeds een andere foutmelding

  • 30 May 2023
  • 6 reacties
  • 29 keer bekeken

Maar dan de wifi erin,  doorlopend opstarten. TV die weigert. Iedere andere fout melding is anders. Geen idee waar aan ligt. Iemand wel ? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Nee 😃

Op basis van dit topic is het lastig meedenken. Iets meer informatie is welkom.

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Daniel A,

kunnen we wat meer info krijgen:

  • welke tv ontvanger heb je?
  • hoe is deze met de modem aangesloten?
  • kun je de ontvanger bekabeld aansluiten i.p.v. met WiFi?

Dan kunnen we je eventueel verder helpen. 

Waarschijnlijk is het de tv ontvanger en / of het modem. Maar het was via oxxio afgesloten en later werd het via de KPN. Dat is ongeveer al 7 jaar oud. Via de laptop ( de app ) werkt het perfect. En nee, wifi heeft de TV nog, schijnt wel dat het kan op de smart TV. Geen idee welke ik heb. Morgen even kijken of ik de apparaten omruilen bij een KPN winkel. Nu heb ik de modem knop ( aan / uit ) vast gezet plakband. omdat ik niet een klikje voel / hoor. Nu is alles redelijk al een uur. 

Reputatie 7
Badge +22

@Daniel A welke merk en type tv ontvanger en modem heb je? Je kunt het apparatuur niet omruilen bij een KPN winkel. En apparatuur wordt ook niet zomaar omgeruild, dat is het beleid van KPN. 

Reputatie 7
Badge +7

Ik poog goed de problemen te begrijpen @Daniel A. Klopt het dat je tv ontvanger niet goed werkt? Of werkt het modem niet goed? Het is belangrijk om dit helder te krijgen omdat een niet goed werkend modem een niet goed werkende tv ontvanger als gevolg heeft.

Wellicht helpt het om een foto te plaatsen van de modem, de tv ontvanger en/of van de fouten op het scherm.

Reputatie 7

Hoi @Daniel A, welkom bij ons op het forum. Vervelend dat het niet lukt om tv te kijken doordat je foutmeldingen krijgt! We denken graag met je mee, maar zoals je kunt zien aan de reacties hebben we daarvoor meer informatie nodig. Kan je er meer over vertellen?

Hou er rekening mee dat wij niet zien wat jij ziet, wij weten enkel wat jij ons vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer wij kunnen meedenken. Mocht het makkelijker zijn om het telefonisch uit te leggen kan dat natuurlijk ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.