Beantwoord

Twee ontvangers, maar geen gratis opnemen pakket. Hoe kan dat?

  • 29 June 2022
  • 2 reacties
  • 103 keer bekeken

Ik heb een ‘Internet en interactieve TV’ abonnement. Ik heb hierbij een extra ontvanger. Ik lees op de KPN site dat het Opnemen pakket gratis is als je 2 of meer ontvangers hebt.  Toch moet ik 4,99 Euro per maand extra gaan betalen als ik het Opnemen pakket toevoeg. Hoe zit dat?

icon

Beste antwoord door Nick83 29 June 2022, 18:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb een ‘Internet en interactieve TV’ abonnement. Ik heb hierbij een extra ontvanger. Ik lees op de KPN site dat het Opnemen pakket gratis is als je 2 of meer ontvangers hebt.  

Dat is bij de nieuwste abonnementsvorm zo. Bij Hussel dus. Bij sommige oudere abonnementen ook, maar niet bij alle. Ik heb bijvoorbeeld Alles-in-1 Instap, ook 2 ontvangers, en moet net als u ook € 4,99 betalen. 

De KPN site is gericht op nieuwe klanten hé ... die dan dus een nieuwe Hussel abonnement afsluiten. Hou daar ff rekening mee.

U kunt overigens ook overstappen naar een Hussel abonnement. Dat kan goedkoper zijn. Hoeft niet. Heeft er onderandere vooral mee te maken of u nu gebruik maakt van gratis ESPN. 

Reputatie 7

Hoi @Klaas-Amersfoort, wat Nick in zijn bericht beschrijft klopt helemaal. Met de gegevens in je profiel heb ik het abonnement er even bij gepakt om te kijken welke abonnementsvorm je precies hebt en dat is inderdaad een oudere vorm. Zoals hij al noemt kan je het opnemenpakket er aan toevoegen voor € 4,99, of je volledige pakket wijzigen naar Hussel. Bij dat laatste is het verstandig om te kijken of je met het totaal plaatje voordeliger uit bent, de samenstelling van de pakketten is veranderd in de loop der tijd, waardoor het kan zijn dat je met je huidige pakket + opnemenpakket gunstiger uit bent dan met wijzigen.