Vraag

Vastlopen van opnames sinds vorige week op de TV+ box

  • 3 May 2023
  • 8 reacties
  • 177 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Sinds vorige week geregeld dat onze opnamens vast lopen op onze tv + box. Het resetten van de boxen of herstarten helaas niet de oplossing. 

 

Er zijn ook opnamens die wel gewoon doorgaan, maar 95% loopt geregeld vast en dit duurt dan ongeveer 1 min en gaat dan door en slaat dan weer vast. En zo telkens weer.

 

Heb alles bekabeld en zit op glas met 200/200 abo. Heb als modem de v10.

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@delversp Er is ondertussen weer een nieuwe update geweest. 

Ervaar je nog dezelfde problemen met het terugkijken? 

Reputatie 3
Badge

@delversp Er is ondertussen weer een nieuwe update geweest. 

Ervaar je nog dezelfde problemen met het terugkijken? 

 

 

Helaas wel. Gisteren even geen last gehad en daarna ging het toch weer mis. Vastlopen of opeens rode balk met tekst wat na 2 sec weg is en de opname opnieuw begint.

Reputatie 7
Badge +15

@delversp Helder. 

En je geeft aan dat alles bekabeld is aangesloten. 

Heb je ook nog andere apparatuur in je netwerk?

Bijvoorbeeld een switch of een draadloze verbinding set?

Reputatie 3
Badge

@delversp Helder. 

En je geeft aan dat alles bekabeld is aangesloten. 

Heb je ook nog andere apparatuur in je netwerk?

Bijvoorbeeld een switch of een draadloze verbinding set?

De decoders boven en onder zitten rechtstreeks op de modem. Op de modem zit nog 1 super wifi. De tv en decoder van de dochter en de 2de super wifi zit op switch. 

Vanavond is het weer hopeloos. Geloof dat ik nu al 6 keer de onderbreking heb gehad en het terugkijken van de opname weer opnieuw is begonnen. Is sinds vorige week verslechterd. Daarvoor was het ook al niet 100% maar mee "te leven".  Heb alles al geprobeerd, met en zonder verbindings set. Via ethernet of wifi aansluiting. Tig keer gereset. Helpt allemaal niet. 

Reputatie 1

Het is inderdaad weer net zo erg als een paar weken geleden. Toen is er een setting aangepast in het netwerk (meldde iemand van kpn hier). Blijkbaar is die setting nu weer terug gezet, want het is echt geen doen zo

Vanavond is het weer hopeloos. Geloof dat ik nu al 6 keer de onderbreking heb gehad en het terugkijken van de opname weer opnieuw is begonnen. Is sinds vorige week verslechterd. Daarvoor was het ook al niet 100% maar mee "te leven".  Heb alles al geprobeerd, met en zonder verbindings set. Via ethernet of wifi aansluiting. Tig keer gereset. Helpt allemaal niet. 

Ik heb dezelfde (repeterende) opname via de KPN iTV op m'n tablet gekeken en gecast naar de TV: geen probleem.

Dat verwacht je toch niet echt…..

Na een paar uur kon ik ook de andere opnames “gewoon”  bekijken.

Gisteravond was het weer "raak". Zeer veel haperen bij het kijken van opgeslagen programma's.  Het herstarten van het modem en de ontvanger leverde weinig soelaas. Toch wel triest .