Beantwoord

Verbetervoorstel: Prullenbak in opnamelijst

  • 20 December 2019
  • 5 reacties
  • 160 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +7

In een ander topic heb ik eerder onderstaand verbetervoorstel gedaan. De moderatoren hebben er tot nog toe niet op gereageerd, misschien omdat het topic over een ander verbetervoorstel ging. Daarom heb ik er nu een nieuw topic voor aangemaakt.

Voorstel:

Eigenlijk zou aan de opnamelijst een prullenbak toegevoegd moeten worden (net zoals je ook op je pc een Prullenbak hebt). 

Verwijderde opnames zouden in die prullenbak geplaatst moeten worden, bijv. voor een week, liever nog voor een maand. Heb jij of een van je gezinsleden een opname verwijderd die de anderen van het gezin alsnog willen bekijken, dan kan die opname teruggezet worden.

De prullenbak zou dan zowel op de tv-ontvanger als ook in de app zichtbaar moeten zijn.

icon

Beste antwoord door Nadia 21 December 2019, 10:32

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Hey @Katana321, leuk dat je meedenkt over het verbeteren van iTV. Goed dat je een eigen topic aanmaakt. Best mogelijk dat jouw goede advies in een ander topic is ondergesneeuwd.

Eigenlijk zou aan de opnamelijst een prullenbak toegevoegd moeten worden (net zoals je ook op je pc een Prullenbak hebt). 

Verwijderde opnames zouden in die prullenbak geplaatst moeten worden, bijv. voor een week, liever nog voor een maand. Heb jij of een van je gezinsleden een opname verwijderd die de anderen van het gezin alsnog willen bekijken, dan kan die opname teruggezet worden.

De prullenbak zou dan zowel op de tv-ontvanger als ook in de app zichtbaar moeten zijn.

Ja, dat is een heel slim idee! Best zuur als je je verheugt op een film / serie en een ander (gezinslid / huisgenoot) heeft 'm al verwijderd >.< 

Ik zal je voorstel doorgeven. Mogelijk dat we er in het nieuwe jaar mee aan de slag gaan. Maar dat kan ik niet beloven. We hebben nog veel meer goede ideeën over hoe we het kijkplezier van onze klanten kunnen verhogen. Er moeten dus keuzes gemaakt worden :)

 

Reputatie 7
Badge +7

Ik wil graag bovenstaand idee opnieuw onder de aandacht brengen. Ik heb namelijk gisteravond per ongeluk een aflevering v.e. serie verwijderd. Dit was het gevolg van een tekortkoming in de interface. Een tekortkoming die ik al eerder gemeld heb. Ik ga dadelijk verder met het zoeken naar mijn eerdere bericht hierover.

@wjb Kan bovenstaand idee toegevoegd worden aan jouw feature request-lijst?

Reputatie 7

Kan bovenstaand idee toegevoegd worden aan jouw feature request-lijst?

Zie punt 33.

Reputatie 7
Badge +12

@wjb heb niks aan te vullen maar dat topic is echt grandioos. Vol met goede ideeën en dingen die beter/anders moeten voor een betere tv ervaring.

Reputatie 7
Badge +7

Die prullenbak is nodig omdat ik gisteravond dit meemaakte:

 

Reageer