Beantwoord

Verder kijken van opgenomen progama start 12 minuten eerder

  • 29 May 2023
  • 9 reacties
  • 38 keer bekeken

Als ik een progamma aan het terug kijken ben en ik stop halverwege het progamma, dan is de volgende keer het startpunt 12 minuten terug in het progamma. Dus elke keer als ik een progamma verder wil kijken waar ik mee bezig ben moet ik eerst 12 minuten doorspoelen om bij mijn tijd te komen waar ik gebleven was. 

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 18 June 2023, 20:27

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Wim H01! Dat is niet de bedoeling. Gebeurt dit bij alle programma's en van alle zenders? Of specifieke programma's? 

Wil je hier ook laten weten welke tv-onvanger je hebt? En welke Experia Box? Laat als laatste nog weten hoe de verbinding tussen die twee is. Of dit draadloos is of via de kabel. 🙂

Hi Bram,

Dank alvast voor je reactie, ik heb de experia V10 en VIP5202 als tv ontvanger. De verbinding is bedraad. Groet Wim 

Reputatie 7
Badge +17

@Wim H01 wanneer heb je voor het laatst een reset van de tv-ontvanger gedaan? En is het probleem daarna nog een keer teruggekomen?

Heb je daarnaast 1 tv-ontvanger of heb je er meerdere? Als je meerdere hebt, speelt het probleem dan op alle apparaten? Of alleen op deze?

Ik heb hem nog niet gereset, dat zal ik vanmiddag doen. De andere ontvanger gebruik in niet genoeg om te concluderen dat deze ook die storing heeft. Er zijn niet meer van deze meldingen bekend?

 

Reputatie 7
Badge +17

@Wim H01 we krijgen wel vaker soortgelijke meldingen. Maar er zijn een hoop mogelijke oorzaken. Er zijn verschillende types ontvangers, modems en verbindingen. Daarnaast is de verbinding tussen die apparaten niet overal hetzelfde. Het kan een instelling zijn of een kabel die klem zit. Vandaar dat het belangrijk is dit soort dingen na te kijken. Tenzij er een landelijke storing is kan het aan een hoop dingen liggen. 

In dit geval is het verstandig de 2 ontvangers van plaats te wisselen. Als dan het probleem ineens gaat spelen op de ontvanger die je normaal niet vaak gebruikt weet je dat het aan de verbinding naar de ontvanger ligt. 🙂

Okee, nu is de verbinding met 2 meter utp vanaf de experia box en ligt echt nergens klem... ALS het weer voor komt op de andere ontvanger, is het probleem dan de Experia V10? 

Reputatie 7
Badge +17

@Wim H01 dan ligt het inderdaad waarschijnlijk aan de aanvoering van het signaal. Doe in die gevallen eerst een reset van de Experia Box. Als dat ook niet helpt, vul dan je profiel in. Dan meet ik de verbinding tot aan de woning door. 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Wim H01! We zijn een paar weekjes verder. Hebben de resets geholpen? En hoe gaat het nu met het kijken van de opnames? Loopt alles gewoon goed door?

Beste Bram,

Tot nu toe geen problemen meer ervaren. Hopen dat het zo blijft!

Groet Wim

Reageer