Beantwoord

Verdwijnen van zender Fox

  • 6 May 2019
  • 7 reacties
  • 364 keer bekeken

hoe zit het verdwijnd de zender fox vrij

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Giant2000 6 May 2019, 14:45

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Hallo @man005670 welkom.

Helaas verdwijnt FOX TV bij KPN vanaf 1 juni.
Voor voetbal kan je wel terecht op Fox Eredivisie, die ook de KNVB bekerwedstrijden uitzend. Indien je ook een mobielabonnement hebt kan je deze combineren naar KPN compleet en heb je de zenders van Fox Eredivisie helemaal gratis (+ nog wat voordelen als dubbele data en 5 euro korting per maand)
Reputatie 5
Ja en het pluspakket tegen betaling, denk niet dat TS hier op zit te wachten.
Reputatie 7
Badge +16
Ja en het pluspakket tegen betaling, denk niet dat TS hier op zit te wachten.
Je kunt kiezen en maandelijks wisselen.
Reputatie 7
Ja en het pluspakket tegen betaling, denk niet dat TS hier op zit te wachten.Je kunt kiezen en maandelijks wisselen.
En dan telkens al je opnames kwijt zijn. 😖
Reputatie 7
Badge +16


Ja en het pluspakket tegen betaling, denk niet dat TS hier op zit te wachten.Je kunt kiezen en maandelijks wisselen.
En dan telkens al je opnames kwijt zijn. 😖

Dat is inderdaad een nadeel, is het niet zo dat KPN dit "parkeerd", zodra je weer switched zijn de opnames weer beschikbaar?
Voordeel is wel dat je in tijdens van geen wedstrijden (zomerstop, winterstop) kunt switchen om zo gebruim te kunnen maken van films on demand en de extra zenders.
Reputatie 7
Dat is inderdaad een nadeel, is het niet zo dat KPN dit "parkeerd", zodra je weer switched zijn de opnames weer beschikbaar?
Nee, KPN parkeert die opnames niet zodat deze weer beschikbaar zijn als je weer terug switcht.
En zelfs als dat wel zo geweest was denk ik dat ik thuis niet aan hoef te komen met de mededeling dat het pluspakket niet beschikbaar zal zijn in de maanden dat er gevoetbald wordt.
Gelukkig heb ik dat probleem ook niet want FOX Eredivisie zal bij ons als voetbalhaters natuurlijk niet gecontracteerd gaan worden. 😉
Hallo @man005670 welkom.

Helaas verdwijnt FOX TV bij KPN vanaf 1 juni.
Voor voetbal kan je wel terecht op Fox Eredivisie, die ook de KNVB bekerwedstrijden uitzend. Indien je ook een mobielabonnement hebt kan je deze combineren naar KPN compleet en heb je de zenders van Fox Eredivisie helemaal gratis (+ nog wat voordelen als dubbele data en 5 euro korting per maand)


Ik vind het echt een schande dat de fox zenders verdwijnen en het is natuurlijk weer een centen kwestie van KPN. wat helemaal zuur is dat ik in februari mijn mobiele abonnement heb omgezet van T-mobiele naar kpn. Ik ben van plan over te gaan stappen naar een provider die wel de fox zenders aanbied. Gaat mij dus dubbel geld kosten. En dan durft KPN ook nog een tariefsverhoging door te voeren. Het is echt een schande. Ben bang dat er meer een andere provider gaan zoeken door dit geintje.

Reageer