Beantwoord

Verlies ik korting als ik interactieve tv uit mijn pakket verwijder?

  • 27 June 2022
  • 12 reacties
  • 157 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik wil geen tv meer kijken via KPN. Verlies ik daarmee ook mijn korting op het bellen of mijn spotifypakket? Volgens mijnKPN niet maar ik vertrouw het niet. Heb nu nog 12.50 euro korting op mobiele abbonementen.

icon

Beste antwoord door Ik_Combineer 27 June 2022, 23:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Nee hoor, de kortingen zijn een combinatie van internet en mobiel, tv staat hier los van. Uiteraard vervalt het eventuele gratis pluspakket wel want je hebt geen tv meer. 

Mmm, mijn digitenne vervalt dan ook meteen. Als ik daarna de insteekkaart weer selecteer staat er 0 euro kosten maar klopt dat wel?

Nee, dat klopt niet, digitenne gaat dan 18 euro kosten, dit omdat je het dan los afneemt en niet meer combineert met iTV

Tv er net afgegooid. mijnKPN klopte niet dus gebeld.

Reputatie 7
Badge +13

@Jeroen Ruiter Alles gelukt dus Jeroen? Je hebt je pakket weer naar wens kunnen samenstellen? 

Opgelost!

Reputatie 7
Badge +13

Top! Fijne dag Jeroen. 

@Remco_ ik krijg de mail voor het retoursturen niet binnen. Zou het liefst een officieel label willen krijgen.

Reputatie 7
Badge +13

Dat snap ik Jeroen! Er komt een retourdoos jouw kant op waarmee je de spullen kan terugsturen! Ik verwacht dat je die binnen enkele dagen op de mat hebt liggen!

Dat snap ik Jeroen! Er komt een retourdoos jouw kant op waarmee je de spullen kan terugsturen! Ik verwacht dat je die binnen enkele dagen op de mat hebt liggen!

Alles teruggestuurd en nu een herinnering dat ik spullen terug moet sturen. Heb de doos gebruikt die jullie hebben opgestuurd.

Heb je een pb gestuurd met het verzendlabel

Reputatie 7
Badge +20

Dat snap ik Jeroen! Er komt een retourdoos jouw kant op waarmee je de spullen kan terugsturen! Ik verwacht dat je die binnen enkele dagen op de mat hebt liggen!

Alles teruggestuurd en nu een herinnering dat ik spullen terug moet sturen. Heb de doos gebruikt die jullie hebben opgestuurd.

Heb je een pb gestuurd met het verzendlabel

 

“jullie”?

@Jeroen Ruiter op een forum helpen vooral klanten elkaar.

Een moderator (KPN medewerker) kijkt wel mee en helpt ook.

 

Ik denk dat je bedoelt:  “Ik heb de doos gebruikt die door KPN is toegestuurd” 

 

Mocht je het nog niet gedaan hebben, vul dan je profiel van dit account zo compleet mogelijk in.

Alleen een moderator kan die zien en kan het voor je nakijken. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik pak hem even over van Remco_. Hij geniet van zijn vakantie. 

Het gaat helaas wel eens mis met het niet goed registreren van het retour sturen van de apparatuur. Brief en retour hebben elkaar waarschijnlijk gekruist. Alles is in orde hoor. Bedankt.