Vraag

Vertraging bij zender Fox, hoe kan dat?

  • 30 June 2022
  • 12 reacties
  • 107 keer bekeken

Reputatie 1

De laatste tijd heb ik vertraging bij de zender Fox. Ervaart iemand anders dit ook?

Andere zenders zijn normaal. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen beste pmevertsen ikzelf heb hem geprobeerd die zender maar werkt perfect geen probleem. 🙂👍

Reputatie 7
Badge +30

Beste @pmevertsen, welkom! Jammer om te lezen dat je tegen vertraging aanloopt! Een aantal vragen:

  • Wat ervaar je precies?
  • En is dit op bepaalde momenten/bij bepaalde programma's? 
  • Merk je dit op de tv-ontvanger? Zo ja, welke ontvanger heb je?
  • Ervaar je dit op alle tv-ontvangers die je hebt?

We denken graag met je mee! 

Hoi ik vind het wat onduidelijk. Definieer vertraging. Het heeft nogal veel betekenissen in deze. Onder andere:

A. Het duurt even voor ie er is

B. Loopt achter op de gids (hier overigens niet!)

C. Het beeld vertraagt. 

Reputatie 1

Sorry het beeld vertraagd, maar is blijkbaar alleen bij Shark tank. Viel me daar opeens op. 

Zat shark tank te kijken direct nadat je hier je topic plaatste. Zat geen vertraging (bedoel je slow motion effect?) in.

N.B. In Nederland heet het programma Dragon's Den.

Reputatie 1

Is dat een slow motion event? Viel me op toen mijn zoon dat programma keek, erg irritant. :)

 

Maar ik zal het topic verwijderen. Bedankt voor het checken. Lol

 

Reputatie 7
Badge +30

Gelukkig dat het maar bij één programma is! Ik begrijp dat Peter geen vertragingen ervaart. Ik heb net zelf ook even gekeken, het is er toevallig nu op. En inderdaad: als je de haai langs ziet zwemmen, zit daar een vertraging in. Dat hoort bij het programma. Verder merk ik geen vertraging. Mocht je het idee hebben dat er iets niet klopt, upload gerust even een filmpje, zodat we mee kunnen kijken en het uit kunnen laten zoeken!

Reputatie 1

Het gaat niet om die haai....:)

 

Zijn vooral bewegingen van handen en hoofden die draaien die naijlen. 

Heb even enkele minuten naar Below Deck gekeken maar zie geen na-ijl effect.

Hebben we het over kijken via de ontvanger?

Reputatie 1

Alleen bij Shark tank..... Maar het is wel goed. Hoe sluit ik dit topic?

 

Ik zie het effect nu ook. Zal komen omdat het een Amerikaanse tv productie is. En daar hebben ze 60 hz. En hier hebben we 50 hz.

Reputatie 1

Jeah. Ik ben niet gek....lol

Die Amerikanen leven nog in het stenen tijdperk.