Beantwoord

Viaplay uitzetten lukt niet, “Je hebt nog een lopende bestelling. Die moet eerst volledig actief zijn voordat je andere aanpassingen kunt doen”

  • 28 November 2022
  • 5 reacties
  • 175 keer bekeken

Hoi,

 

ik wil mijn Viaplay uitzetten, maar krijg steeds (via de app en via de tv) te lezen: 

“Je hebt nog een lopende bestelling. Die moet eerst volledig actief zijn voordat je andere aanpassingen kunt doen.”

Wat houdt dit in?

 

groetjes Daisy

icon

Beste antwoord door Noordzee 28 November 2022, 17:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @DaisyP ,

Kennelijk staat er nog een eerdere wijziging op niet afgehandeld.

Je kunt 0800-0402 bellen. Dan kunnen ze daar een ticket inschieten voor een backoffice-afdeling. 

Ik heb de afgelopen weken al 4 keer 08000402 kunnen bellen. Minimaal 20 minuten per keer in de wacht gestaan. 1 keer doorgeschakeld, kwam weer in een wachtrij van 15 min en toen werd ik eruit gegooid. En alle vier de keren is er niks aan ticktets voor de back office aangemaakt laat staan dat er opvolging aan is gegeven. Dat wel netjes beloofd werd om zo snel als mogelijk weer op te hangen. Ofwel nog steeds staat er een bestelling (geïnitieerd door KPN zelf op 10-11) Waardoor ik VIaPlay niet kan uitzetten. Graag een reactie, nee liever actie! Graag wil ik ook weten wat jullie doen met de rekening van November t/m het moment dat ViaPlay echt uit staat? By the way de lopende bestelling staan in mijn mandje, maar deze kan ik zelf niet afronden.

Grt  

Reputatie 7
Badge +30

Wil je jouw forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Graag ter verificatie ook de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer onder ‘persoonlijke opmerkingen’. Alles waar ‘privé’ achter staat, is alleen inzichtelijk voor jou en KPN. Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik er naar!

Hallo ik heb de gevraagde informatie in mijn profiel toegevoegd.

Ik hoop dat dit nu goed gaat komen.

Alvast dank!

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt! Ik kon de order zelf niet annuleren, maar ik heb een ticket voor je aangemaakt. Binnen 3 werkdagen wordt er contact met je opgenomen. Hopelijk is het dan in orde! Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?