Beantwoord

Videoland app op Windows computer gebruiken

  • 26 February 2018
  • 9 reacties
  • 39644 keer bekeken

Ik heb een vraag.
Ik ben sinds kort over gestapt van netflix naar videoland.
Nu kijk ik op mijn telefoon via kpn itv naar videoland.
Nu heb ik op mijn pc in windows ook de app geïnstalleerd.
Enkel hier kan ik geen videoland kijken.
Iemand een oplossing?
icon

Beste antwoord door Chrizziey 26 February 2018, 14:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Hoi @ronjan,
Videoland via KPN en Videoland.com staan los van elkaar.
Via KPN kan er op laptops gekeken worden via www.interactievetv.nl en op de tablet en smartphone via de iTV Online app. Het inloggen via videoland.com of hun apps is niet mogelijk als je via KPN kijkt.
ook via http://www.interactievetv.nl kan ik videoland niet bekijken, of ik kan hem niet vinden.
En wil hem graag op pc of laptop bekijken.
ook via http://www.interactievetv.nl kan ik videoland niet bekijken, of ik kan hem niet vinden.
En wil hem graag op pc of laptop bekijken.
Heb je het videolandpakket via kpn of heb je je geabonneerd op de videoland website; videoland.com. In dat laatste geval inloggen op https://www.videoland.com om via de player van hun website op je laptop/pc te kijken.

Op laptop en pc kijk je via www.interactievetv.nl en niet via de app. Die (versie 4.2.1.) is stokoud en doen ze niks meer aan. Je kunt kijken in Chrome, Edge en Internet Explorer.

En ook niet onbelangrijk: www.interactievetv.nl kan je alleen gebruiken als je thuis bent. Dus met je eigen wifi verbinding. Android en iOS kan wel met de app buiten de deur.

interactieve tv via internet:
laptop en pc alleen thuis
tablet en smartphone ook buiten de deur
Reputatie 7
Badge +16
Hallo @ronjan
Via interactievetv.nl of itvonline.nl staat na het inloggen met je abonneenummer een tabje ''Videotheek'' en daar vind je ook de optie ''Videoland'', daar kun je kijken.

Het is helaas niet mogelijk om via videolands website of apps te kijken omdat deze twee onderdelen losstaan van elkaar. Een klant met een abonnement via Videoland zelf kan ook niet bij KPN via de ontvanger kijken. Mocht je toch graag de apps van videoland gebruiken dan zul je bij KPN de optie uit moeten zetten en bij Videoland.com aanmelden voor een nieuw abonnement, maar dan zul je op de tv ontvanger geen videoland kunnen kijken maar wel via een smart tv.

Admin edit (04-08-2018): Er is op dit moment geen aparte sectie voor On Demand/Videoland op de iTV website of app. Op het beginscherm zie je uitgelichte titels en je kan jouw serie/film vinden via 'zoeken'. Alle updates over de KPN iTV app kan je in dit topic vinden.
Reputatie 7
Badge +20
Dag Ronjan! Volgens mij hebben Chris en Peter je uitstekend uitgelegd hoe het zit. Is alles je nu duidelijk en kun je hiermee uit de voeten?
Ik heb het uitleg net gelezen, en ik kan Videoland ook niet vinden op mijn laptop.. kan iemand mij helpen?
@Mandy95
Hoi, Mandy. Neem je Videoland af via KPN? (menu - on demand - videoland) Dan klopt het dat je hem nu niet kan vinden: hij zit helaas nog niet in de nieuwe website voor ITV www.interactievetv.nl/. Dat gaat nog komen.
Neem je het af via KPN dan kan je Videoland (op dit moment) alleen via het menu van de tv-ontvanger gebruiken.

Psst. de oude ITV website mét Videoland is nog online portal.itvonline.nl . Daar zit videoland (on demand) wel in. Deze oude site kun je alleen thuis gebruiken. Maar als je thuis bent zou ik persoonlijk de voorkeur aan de ontvanger geven.

Neem je het af via videoland.com dan kun je de player via hún website gebruiken.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Mandy, welkom op het forum. De website is aardig vernieuwd sinds dit topic oorspronkelijk gemaakt werd. Het antwoord is daarop aangepast. Je kunt via www.interactievetv.nl zeker kijken naar Videolandprogramma's. Er is alleen nog geen apart onderdeel voor. Dat betekent dat je met de zoekfunctie het programma zult moeten opzoeken om hem te bekijken 🙂
Béétje een "kpn-antwoord" wat mij betreft, Erik.

Erik_ schreef: Je kunt via www.interactievetv.nl zeker kijken naar Videolandprogramma's. Er is alleen nog geen apart onderdeel voor. Dat betekent dat je met de zoekfunctie het programma zult moeten opzoeken om hem te bekijken

... en dus moeten je WETEN wat je wilt zien anders vind je het niet. En dat weten kan nu alleen door eerst te spieken via de tv-ontvanger.

Even neuzen in het videolandaanbod kan niet in de online versie momenteel.