Beantwoord

Videoland Mocro maffia zoeken

  • 23 March 2020
  • 15 reacties
  • 2680 keer bekeken

Zoals jullie weten is mocro maffia seizoen 2 uit. Helemaal geweldig !!

Maar ik heb videoland via kpn.

Maar mocromaffia via de kpn heeft maar de eerste aflevering.

Terwijl videoland op me telefoon al meerdere afleveringen heeft.

Hoe kan dit ?

 

Verder wordt niet alles wat op videoland staat weergegeven via kpn.

 

icon

Beste antwoord door PeterG 24 March 2020, 12:28

Bekijk origineel

15 reacties

Ik zie 4 afleveringen staan ( 8 stuks maar SD en HD) onder Videoland.

Volgens IMDB zouden het 7 afleveringen zijn. Ik vermoed / hoop dat de overige 3 ook komen. Ga dan pas kijken. Ik kijk een serie niet eerder dan als alles er is.

@PeterG hier een bijlage voor mijn zoekresultaten.

 

Wat doe je dat onhandig. Heb je al doorgescrolld? De pijltjes (driehoekjes) geven aan dat er meer dan die 8 regels zoekresultaten zijn.

Ik gebruik die zoekfunctie nooit. Het is een serie en onder Videoland, dus:

menu → On demand → Videoland → Series → Mocro mafia. Daar vind je serie 1 en 2.

Ik zie alleen 2.01. En dat is seizoen 2 aflevering 1. Er staan voor de rest nergens een aflevering van het 2de seizoen.

 

 

 

 

Verder is dit een screenshot van videoland van me telefoon.

Waar tevens wel meer afleveringen van het 2de seizoen opstaan.

 

Ik heb al uitgelegd hoe en waar je ze op de decoder kunt vinden. Lees dat, doe dat.

Reputatie 7

Hey @3000k, welkom op het forum. Leuk dat je de community van KPN om hulp vraagt. Is het gelukt met de uitleg van Peter? :) 

We horen graag van je!  

De reden dat je ze (waarschijnlijk) niet kunt vinden via zoeken, is omdat de aflevering van seizoen 2 geen Mocro maffia in de titel hebben op de eerste aflevering na. 
 

Op de manier van @PeterG zijn ze wel allemaal te vinden. 

Reputatie 7

Dank voor de toevoeging, @Gid Dat maakt het voor anderen ook een beetje duidelijker. Top :)

Ook ik had dit probleem. Je moet inderdaad zoeken op titel. Wat Gid zegt klopt als een bus.

Doe je dat niet. Dan zie je alleen seizoen 1 en van seizoen 2 alleen aflevering 1.

Maar moet wel erbij zeggen, wat werkt het allemaal omslachtig zeg. Er moet nogal het één en ander verbetert worden.

Maar moet wel erbij zeggen, wat werkt het allemaal omslachtig zeg. Er moet nogal het één en ander verbetert worden.

@JelleKPN

De superusers hier hebben al vaker geklaagd dat het met Videoland via online kijken (laptop via tv.kpn.com en apps voor TV, tablet en smartphone) matig gesteld is.

Via de decoder zie je gewoon de hele serie 2 staan.

Om online te kijken kun je hier de titels ook vinden IMDB.COM/mocro_mafia_s2 en natuurlijk via de decoder.

Dat kan wel bij jouw zo zijn. Maar dat betekent niet dat het bij iedereen ook zo is. En dat blijkt nu wel. Nadeel is als je Videoland via KPN doet je alleen via het itv kastje kan kijken. Je krijgt immers geen inloggegevens voor Videoland. Dus je kan beter aanmelden via Videoland, want dan heb je de keuze op welke wijze je wilt kijken. Hetzij itv, mobiel, tablet, pc, laptop of streamen.

Reputatie 7

Hoi @JelleKPN, welkom op het forum. Goed dat je hier terecht bent gekomen. Via Peter zijn antwoord heb je de serie wel gevonden neem ik aan?  
Klopt, hier kan het een en ander nog wel aan verbeterd worden. We geven dit soort signalen door, in de hoop dat het kan worden aangepast. We zijn namelijk constant bezig om de gebruikservaring van onze klanten te verbeteren. Dank dat je het nogmaals aankaart :)

Dat kan wel bij jouw zo zijn. Maar dat betekent niet dat het bij iedereen ook zo is.

@JelleKPN. Het is voor alle KPN klanten gelijk.

Nadeel is als je Videoland via KPN doet je alleen via het itv kastje kan kijken.

Ook KPN klanten kunnen al het aanbod van Videoland online zien. Maar dan wel via de app/tv.kpn.com van KPN zélf. Als ik daar (KPN) in de zoekbalk Mocro mafia intoets vind ik beide series gewoon volledig.
Het is dus niet zo dat je “alleen via het kastje” kunt kijken bij videoland via KPN.

Dus je kan beter aanmelden via Videoland, want dan heb je de keuze op welke wijze je wilt kijken. Hetzij itv, mobiel, tablet, pc, laptop of streamen.

Dat kan dus ook als je Videoland bij KPN hebt. Maar via Videoland.com is de indeling inderdaad stukken makkelijker.

Ik ben in 2014 (maart) met Videoland via KPN begonnen (enkele maanden gratis i.c.m. verhuizing). Heb ik maar zo gehouden. Kijk toch vrijwel altijd via de televisie thuis en heb er via smartphone/laptop en buiten de deur nauwelijks behoefte aan. Maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen.

Reputatie 7

Dank voor het aanvullen van deze informatie, Peter. Ik heb daar niks aan toe te voegen :)

Reageer