Beantwoord

Virtuele AB laten werken in afstelling "Automatisch" zoals nu bij "Uit" in afstemmen op de TV+

  • 30 May 2023
  • 5 reacties
  • 54 keer bekeken

In de stand “Uit” bij de afstemming moet ik het geluid bij mijn LG de Magic controller tussen de 50 -100% zetten om met de TV+ AB en Vituele AB een redelijke afstemming te kunnen maken. 
In de stand “Automatisch” lopen de AB's gelijk op, maar de Virtuele AB werkt dan niet.
Is het mogelijk om het geluid van de Virtuele AB gelijktijdig met de Automatische stand te kunnen laten werken? 
De Virtuele AB werkt op de WiFi!

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 7 June 2023, 13:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @RoJu! wil je iets meer informatie geven? Ik werk zelf niet met de virtuele afstandsbediening. Ik heb zelf de virtuele afstandsbediening geïnstalleerd op m'n telefoon maar kom daarbij nog niet tot wat je bedoelt. 

Wil je iets meer aangeven wat precies in welke stand staat? En welk apparaat in automatische stand staat? Dan ga ik nogmaals voor je op zoek. 

Dag Bram, Ik heb het over de afstelling Bediening je TV met de KPN afstandsbediening.

Alleen de geluidsknoppen van de Virtuele AB werken niet in de stand Automatisch niet.

Reputatie 7
Badge +17

@RoJu ik heb het aan deze kant gevonden en getest. En bevestigd dat ik hier hetzelfde ervaar. 

Ik weet nog niet of dit gedrag de bedoeling is of niet. Dat ga ik voor je navragen. Ik verwacht hier snel antwoord op. 

Bram, alvast bedankt voor de reactie.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @RoJu! Ik kan bevestigen dat dit inderdaad is zoals het hoort. Zodra de instelling “Bediening je TV met de KPN afstandsbediening” op automatisch staat is het niet mogelijk die met de virtuele afstandsbediening te bedienen.