Volgorde aanpassen zenderlijst

  • 29 August 2020
  • 9 reacties
  • 379 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties

Kan KPN uitleggen waarom het nog niet mogelijk is en waarom het geen prioriteit heeft? Het lijkt me toch niet zo moeilijk om te realiseren en je maakt er een hoop klanten blij mee.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Lpg, welkom op het forum. 

Bedankt voor jouw feedback, het signaal om zelf de volgorde van de zenderlijsten aan te kunnen passen is bij ons en de ontwikkelaars bekend. Ik kan echter niet garanderen of dit in de toekomst wel mogelijk wordt.

Als je nog meer vragen hebt, stel ze gerust. 

Badge

Zou ik ook heel graag willen

Reputatie 1

Ik zit nu een halve dag bij kpn, als mij dit duidelijk verteld was, was ik nooit bij ziggo weg gegaan. 

De verkoper: ja, je kunt een eigen zenderlijst aanmaken, niet dus.

Ga maar weer snel overwegen om terug naar ziggo te gaan.  Maandje wachten weer

Reputatie 7
Badge +24

Hi de spier, wat naar dat dit niet duidelijk is aangegeven. Een eigen zenderlijst aanmaken is mogelijk, in de zin van dat je bepaalde zenders kunt verbergen wanneer je de ze niet gebruikt. De volgorde blijft echter wel gelijk. 

Een programmeerbare afstandbediening zou iets kunnen “oplossen” cq er om heen werken (?).

Wie kan daar meer over vertellen ?

@KeesYagi Hoe bedoel je die, dat de nummering op de AB en bepaalde zender opend?

Ik weet van de duurdere logitech dat je het zender logo kunt aanklikken op het schermpje, maar nog niet gevonden dat als je op de 1 klikt bijvoorbeeld RTL4 word geopend.

Plus dat dat ook weinig oplost, moet je al die zenders en nummers onthouden.

Reputatie 1

Hi de spier, wat naar dat dit niet duidelijk is aangegeven. Een eigen zenderlijst aanmaken is mogelijk, in de zin van dat je bepaalde zenders kunt verbergen wanneer je de ze niet gebruikt. De volgorde blijft echter wel gelijk. 

Als de standaard, niet wijzigbare volgorde enigzins logisch zou zijn kon ik er nog wel mee leven maar dat bijvoorbeeld eurosport 1 en 2 niet achter elkaar is wel heel achterlijk 

Inderdaad wel balen. Ik heb een 4K tv. Ging ik de zenderlijst aanpassen met als doel NPO1 UHD op kanaal 1 te plaatsen, etc. Blijkt dat niet eens te kunnen. Ontzettend raar en teleurstellend! Temeer daar KPN NPO1 toch wel op kanaal 1 kan plaatsen. Waarom moet ik 690 intikken??? En dan niet te vergeten de rare voorkeuzes van KPN voor de andere zenders. KOMOP KPN. Dit moet toch niet echt moeilijk zijn voor KPN om dit aan te passen? Ziggo heeft dit al jaren!

Hoi, @Hansipansi . NPO 1 UHD is een tijdelijk kanaal. Dit zit bij Ziggo op 999 en bij KPN op 690. Na het WK stopt de NPO er weer mee. Alleen de voetbalwedstrijden worden ook echt in UHD/HDR uitgezonden. De rest is opgewaardeerd HD.

Een eigen zenderlijst is mogelijk. Maar daarbij kun je niet het zendernummer en dus ook de volgorde niet aanpassen inderdaad. Hopelijk komt het er ooit.