Beantwoord

Waar vind ik mijn iTV pincode

  • 22 November 2018
  • 13 reacties
  • 37644 keer bekeken

Fijn dat ie via de app te achterhalen is, maar waar staat ie dan? Heb de nieuwe app van KPN en kan em nergens vinden. Zoeken op de app kan helaas niet

Admin: bericht afgesplitst van dit topic
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 21 February 2020, 17:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo Tijss, welkom! De code voor het kinderslot is je Interactieve TV pincode. Deze kun je inderdaad via de MijnKPN terugvinden.

MijnKPN app
In de nieuwe app kies je onderaan het scherm voor Producten. Selecteer je thuisabonnement, waarna je een lijst krijgt met opties. Kies daar voor de optie Informatie & Instellingen.

MijnKPN website
In de nieuwe webomgeving klik bovenaan op Producten en kies het thuisabonnement. Klik dan op de volgende pagina in de linkerkolom op Informatie & Instellingen. Je kunt ook deze directe link gebruiken.

 

Edit: niet meer van toepassing

Bedankt voor je reply.

Ik heb beide geprobeerd. En ook je link. Maar bij alles krijg ik lege schermen bij instellingen...
Bij de app staat er bij thuisproduct tevens dat het adres niet is geladen. Wederom leeg scherm bij instellingen. Kpn heeft hun software en koppeling naar persoons- en abonnementgegevens niet helemaal op orde... En is niet de 1e of 2e keer dat ik dit mee maak helaas...
Reputatie 7
Badge +30
Ai, dat is niet zo handig. Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan ga ik hier nakijken waarom dit voor jou niet werkt, en kan ik je de iTV gegevens laten opsturen.
Profiel heeft vlg mij voldoende gegevens. Hopelijk kan je het oplossen! Succes+
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie helaas niets, Tijs, behalve je mailadres. Misschien vergeten op te slaan? Kun je het nog eens proberen? Ik heb in ieder geval je postcode en huisnummer nodig?
Nee hoor, adres vind je bij adres en persoonsgegevens. Echter daar stond gister nog mijn huidige adres. Nu staat er een oud adres van 3 jaar geleden! En ik heb niets veranderd hoor.
Mijn postcode en huisnummer is bij jullie uiteraard bekend.
Succes Erik! Hopelijk krijg je van deze kpn-puinhoop nog iets gemaakt
Reputatie 7
Badge +30
Ik weet niet wat ik daar verder op moet zeggen dan dat je profiel nog steeds leeg is. Het gaat echt expliciet om je profiel hier op het forum, je komt daar via deze link. Je forumaccount is niet direct aan onze systemen gekoppeld, dus ik kan niet zomaar je gegevens boven water halen. Daarvoor is het belangrijk dat je, in ieder geval, je postcode en huisnummer invult in het forumprofiel. Mocht die een foutmelding geven bij het opslaan, dat kun je negeren. Het werkt dan wel gewoon.
Als ik via jouw link naar de website ga en ik vul mijn gegevens is en druk op 'opslaan, dan krijg ik de volgende melding:

Er is iets fout gegaan

Helaas, de pagina die u zoekt is mogelijk verwijderd, verplaatst of heeft een andere naam gekregen.
Als je hier terecht bent gekomen via onze website, laat dan graag weten wanneer deze fout is opgetreden zodat we dit kunnen herstellen. Stuur een e-mail naar: kpn@forumkpn.com


Dus...... wat nu?
Reputatie 7
Badge +30
Dat is gelukkig geen probleem, Tijs. Het is verwarrend, maar de gegevens die je invult worden wel opgeslagen. Er wordt gewerkt aan de foutmelding, maar ondertussen heb ik nu je gegevens :)

Daarmee heb ik, denk ik, ook het probleem gevonden. Het klantnummer wat je ingevuld hebt klopt namelijk niet. Dat is het klantnummer van een oude, geannuleerde, bestelling. Je actieve abonnement heeft een ander klantnummer. Ik heb het juiste klantnummer in je profiel gezet.Ik vermoed dat je MijnKPN dan ook niet helemaal goed gekoppeld is. Ik raad je aan om in te loggen met je KPN ID en dan links (onder de gekoppelde producten) te kiezen voor product ontkoppelen. Doorloop daarna opnieuw het koppelproces. Bij voorkeur vanaf je thuisverbinding, dat gaat het makkelijkst. Als dat niet kan, dan kun je het handmatig doen met het klantnummer wat ik nu in je profiel heb gezet.

In de tussentijd heb ik je ook net mail verstuurd met je iTV gegevens, dan heb je dat in ieder geval alvast 🙂
Reputatie 7
Badge +30

Per 20 februari 2020 kan je de itv abonnementsnummer en pincode opvragen via de pincode reset op onze website. Deze is te bereiken als je verbonden bent met je eigen wifi. Er wordt gevraagd om de laatste drie cijfers van je rekeningnummer. Daarna kan je een nieuwe pincode instellen en vervolgens zie je ook je abonnementsnummer. 

Hallo.

Ik ben mijn pin code vergeten

 

Hallo.

Ik ben mijn pin code vergeten

 

Hallo @grietje vd velde , die je in MijnKPN terugvinden 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @grietje vd velde, zoals in het antwoord van dit topic te lezen valt kun je een nieuwe pincode instellen met onze pincode reset tool:

Per 20 februari 2020 kan je de itv abonnementsnummer en pincode opvragen via de pincode reset op onze website. Deze is te bereiken als je verbonden bent met je eigen wifi. Er wordt gevraagd om de laatste drie cijfers van je rekeningnummer. Daarna kan je een nieuwe pincode instellen en vervolgens zie je ook je abonnementsnummer. 

Â