Beantwoord

Waarom kan diverse programma's niet terug te kijken via de app op mijn televisie, maar wel via de tv-ontvanger?

  • 23 January 2022
  • 4 reacties
  • 52 keer bekeken

waarom zijn diverse programma's niet terug te kijken via de app op mijn televisie, en kan ik het via het kastje wel gewoon terug kijken?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 26 January 2022, 12:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Betreft het glas HD kanalen dus 661 en hoger?

Bij de app op de Philips Android TV kan je nagenoeg geen enkel kanaal terugkijken!

Ik heb idd een Philips android... Eigenlijk helemaal geen problemen mee behalve als ik dingen terug wil kijken als de opname eigenlijk nog bezig is of net is afgerond.

Dan kan ik via het geleverde kastje wel reeds terug kijken maar niet met de app.

 Eerder kan ik alles gewoon terug kijken met de app.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Boos100, welkom hier. 

Via de app kan je alleen terugkijken als het programma zo 10/15 minuten is afgerond. En ook niet alles is terug te kijken. De app is net anders dan de ontvanger zoals je al aangeeft. Dit is nog steeds een betaversie. Deze is nog in de testfase en bezit (nog) niet dezelfde eigenschappen als de ontvanger.