Beantwoord

waarom kan ik SBS9 opnames niet op mijn pc kijken ?

  • 15 June 2022
  • 7 reacties
  • 109 keer bekeken

Ik kan van de meeste programma's die ik opneem de opnames op alle apparaten afspelen. Maar enkele niet. Van sommige heeft dat idd te maken met de rechten van de betreffende zender (buitenlandse zenders), maar hoe zit dat bij SBS9? Ook bij die opnames krijg ik altijd de melding “Deze opname kun je alleen op de tv-ontvanger bekijken". Contact met Talpa leert dat deze rechten bij hun zo staan ingesteld dat ik deze opnames ook op alle apparaten zou moeten kunnen zien. Maar dat kan ik dus niet. Hoe zit dit ??

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 7 July 2022, 18:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Nelleke6! Dit heeft te maken met uitzendrechten. Je kan de zender wel onderweg bekijken. Maar voor SBS9 is het niet mogelijk de opnames via iTV online te kijken. Daar kan ik helaas niks voor je aan veranderen. 

Hi @Nelleke6! Dit heeft te maken met uitzendrechten. Je kan de zender wel onderweg bekijken. Maar voor SBS9 is het niet mogelijk de opnames via iTV online te kijken. Daar kan ik helaas niks voor je aan veranderen. 

Dat zeg ik dus: volgens Talpa ligt dat NIET aan uitzendrechten. Volgens Talpa zou ik SBS9 programma’s die ik opneem via KPN gewoon op mijn pc moeten kunnen zien. Wat zijn de uitzendrechten die jij hier dan noemt dan bedoeld?

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Nelleke6! Ik ben je mijn excuses verschuldigd. Het moet inderdaad mogelijk zijnSBS9 opnames terug te kijken op PC. Waarom je nu die foutmelding krijgt is onduidelijk, Maar dat zetten we nu recht. We verwachten dit op korte termijn gerepareerd te hebben. 🙂

Hi @Nelleke6! Ik ben je mijn excuses verschuldigd. Het moet inderdaad mogelijk zijnSBS9 opnames terug te kijken op PC. Waarom je nu die foutmelding krijgt is onduidelijk, Maar dat zetten we nu recht. We verwachten dit op korte termijn gerepareerd te hebben. 🙂

Is er al zicht op wanneer dit gefixt is?

Reputatie 7
Badge +17

@Nelleke6 dat had vanaf afgelopen dinsdag 5 juli moeten zijn. Ik kan je daarbij alleen niet zeggen of dit met terugwerkende kracht gedaan is. Als opnames gemaakt voor die tijd niet werken zou je dan willen kijken of het wel lukt met een opname van na 5 juli?

@Nelleke6 dat had vanaf afgelopen dinsdag 5 juli moeten zijn. Ik kan je daarbij alleen niet zeggen of dit met terugwerkende kracht gedaan is. Als opnames gemaakt voor die tijd niet werken zou je dan willen kijken of het wel lukt met een opname van na 5 juli?

Effe getest en met oude opnames lukt het niet maar met nieuwe wel en dat is toch wel heel erg fijn ! Dank voor het inzetten van deze actie !

Yes! Het werkt nu ook, eindelijk, in de app in mijn TV (Samsung, Tizen) en in de Android-TV box in de slaapkamer.😃