Beantwoord

Waarom krijg ik geen nieuwe decoder als je al zo lang lid bent?

  • 25 June 2022
  • 13 reacties
  • 167 keer bekeken

Badge

Ik wil graag ook een nieuwe decoder waar kan ik die bestellen of krijg ik die gratis met omruilen van mijn oude decoder? 

icon

Beste antwoord door Nick83 25 June 2022, 17:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Hallo @Nissanjuke welk merk en typenummer KPN tv-decoder heb je nu van KPN in bruikleen Datsunrijder😉?

Als het merk een Motorola is, kun je deze om laten ruilen door een nieuwer type.

Als het merk een Arris is, voldoet deze nog aan de normen van KPN om door klanten gebruikt te kunnen worden en de software wordt daarvan ook nog steeds bijgewerkt.

 

Badge

Het een MOTOROLA 

Reputatie 7
Badge +24

Het een MOTOROLA 

Deze kunt u hier omruilen:

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0001

Het een MOTOROLA 

Hallo @Nissanjuke dan zijn er 2 mogelijkheden om deze te vervangen:

via de website, zie hieronder, of door even te bellen met 0800 0402 binnen openingstijden.

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006

Succes.

 

Badge

Is besteld bedankt voor de snelle reactie ga de decoder zaterdag op halen en kijken dat die het goed gaat doen ?

Hallo @Nissanjuke , bedankt voor de update en veel plezier met je nieuwe decoder straks.

 

Reputatie 7
Badge +12

Ik wil graag ook een nieuwe decoder waar kan ik die bestellen of krijg ik die gratis met omruilen van mijn oude decoder? 

Hoi @Nissanjuke en welkom hier op ons forum :)
Ik zie dat de community je al goed verder heeft geholpen en ik ga er vanuit dat je de nieuwe tv ontvanger inmiddels in gebruik hebt!

Badge

Goede morgen.

Ik heb de decoder nog niet ik ga de decoder zaterdag pas ophalen is nog niet binnen bij postkantoor. Dus weet niet of die het goed gaat doen???

Reputatie 7
Badge +12

Goede morgen.

Ik heb de decoder nog niet ik ga de decoder zaterdag pas ophalen is nog niet binnen bij postkantoor. Dus weet niet of die het goed gaat doen???

Laat je het even weten zodra je de ontvanger hebt opgehaald?

Vergeet je niet de oude decoder gelijk mee te nemen, of is het geen omruil afspraak?

Reputatie 7
Badge +24

Vergeet je niet de oude decoder gelijk mee te nemen, of is het geen omruil afspraak?

En hou de afstandsbediening thuis. Bij de nieuwe zit geen afstandsbediening. 

Bestel die dan ook gelijk nieuw.

Reputatie 7
Badge +12

Vergeet je niet de oude decoder gelijk mee te nemen, of is het geen omruil afspraak?

En hou de afstandsbediening thuis. Bij de nieuwe zit geen afstandsbediening. 

Goede toevoeging @Nick83 :)