Wanneer krijg ik mijn welkomstcadeau?

  • 28 October 2021
  • 5 reacties
  • 245 keer bekeken

goede avond KPN,

 

ik heb 2 weken geleden contact met een medewerker van KPN opgenomen omdat ik het verkeerde welkomst cadeau had aangeklikt. de medewerker vertelde mij dat ik de bestelling moest laten annuleren en dat er dan een nieuwe bestelling werd gedaan met een google nest ipv super wifi versterkers. ik zou dan wel mijn bestelling incl wifi versterkers eerst moeten terug sturen, maar ik moest daar nog even mee wachten omdat mijn welkomst cadeau (wifi versterkers) nog niet binnen waren. ondertussen is mijn abonnement al ingegaan en heb ik de wifi versterkers nog steeds niet ontvangen. die meneer zou omruilen voor de google nest. word er uberhaupt nog een welkomst cadeau verzonden of gaat het nu helemaal mis? meneer zou mij nog terugbellen, maar is helaas ook niet gebeurd. ik zou dus graag willen weten wat de status van mijn welkomst cadeau is? de wifi versterkers hoeven in ieder geval niet worden opgestuurd, want daar heb ik in mijn huis niks aan.

 

ik hoor graag van u!

mvg j

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hanna_ 2 jaar geleden

Hallo @jannetje1234, welkom op het KPN Forum. 

Een korte uitleg over het forum: Op het forum helpen mede klanten/onze community elkaar. @Nick83 is dus geen KPN medewerker en kan los van goede adviezen niet voor jouw achter de schermen in de systemen duiken. Nick heeft echter wel gelijk.

Het welkomstcadeau krijg je pas na 2 weken, en dan kun je niet meer annuleren.

En je kunt nu ook geen nieuw abonnement meer afsluiten met Google Nest. Die actie is voorbij. Er loopt nu een actie met een Nokia tablet.

Ik ben bang dat hier een miscommunicatie is geweest. Als je het verkeerde welkomscadeau selecteert, moet je, zoals mijn collega telefonisch al aan gaf, je bestelling gelijk annuleren en opnieuw aanvragen. Dat had eigenlijk gelijk moeten gebeuren Je hebt 2 weken annuleringstermijn. Val jij daar nog binnen of net buiten? Het slechte nieuws is, dat als je nu jouw abonnement annuleert, we de google nest ook niet meer voor jou kunnen aanvragen. Die actie is namelijk, zoals Nick al heeft aangegeven voorbij. Ik ga er stiekem wel van uit de de Super Wifi's naar jouw onderweg zijn. 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Het welkomstcadeau krijg je pas na 2 weken, en dan kun je niet meer annuleren.

En je kunt nu ook geen nieuw abonnement meer afsluiten met Google Nest. Die actie is voorbij. Er loopt nu een actie met een Nokia tablet.

Ja maar meneer aan de telefoon zei tegen mij dat normaal gesproken de Wi-Fi versterkers gelijk met het bestelde pakket binnen zouden moeten komen.

Kunt u het anders even checken voor mij? Ik vind dit namelijk een afgescheept bericht.

Mvg

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @jannetje1234, welkom op het KPN Forum. 

Een korte uitleg over het forum: Op het forum helpen mede klanten/onze community elkaar. @Nick83 is dus geen KPN medewerker en kan los van goede adviezen niet voor jouw achter de schermen in de systemen duiken. Nick heeft echter wel gelijk.

Het welkomstcadeau krijg je pas na 2 weken, en dan kun je niet meer annuleren.

En je kunt nu ook geen nieuw abonnement meer afsluiten met Google Nest. Die actie is voorbij. Er loopt nu een actie met een Nokia tablet.

Ik ben bang dat hier een miscommunicatie is geweest. Als je het verkeerde welkomscadeau selecteert, moet je, zoals mijn collega telefonisch al aan gaf, je bestelling gelijk annuleren en opnieuw aanvragen. Dat had eigenlijk gelijk moeten gebeuren Je hebt 2 weken annuleringstermijn. Val jij daar nog binnen of net buiten? Het slechte nieuws is, dat als je nu jouw abonnement annuleert, we de google nest ook niet meer voor jou kunnen aanvragen. Die actie is namelijk, zoals Nick al heeft aangegeven voorbij. Ik ga er stiekem wel van uit de de Super Wifi's naar jouw onderweg zijn. 

Ik heb ook nog steeds niks ontvangen 

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @jannetje1234

Oh Je. Zou je mij kunnen vertellen wat er in de tussentijd is gebeurt?