Beantwoord

WDR opname terugkijken lukt niet

  • 20 January 2022
  • 12 reacties
  • 145 keer bekeken

een opname van de duitse zender WDR terugkijken is sinds januari niet meer mogelijk. Het is een opname van een paar dagen oud. Bij het starten van de opname gaat de tv terug naar het overzicht van de zenders. TV en Experiabox zijn opnieuw gestart en het probleem blijft. Andere duitse zenders zoals ZDF en RTL hebben dit probleem niet, het is alleen de WDR

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 1 February 2022, 13:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Hoi @jls2022 . Welkom op het forum.

Als ik je goed begrijp kun je op dit moment geen enkele opname die op de WDR gemaakt is terugkijken? Geen oude opnames van die zender en ook geen nieuwe opnames?

Hallo Erwin

 

Oude opnames lukt wel (zowel het terugkijken als het fast forward spoelen). De nieuwe opnames sinds januari starten vaak niet en als de opname al start is forward spoelen onmogelijk, dan valt de opname terug naar het begin of valt compleet weg.

Mocht het probleem blijven kun je dan datum/tijdstip en naam van het programma hier vermelden. Liefst meerdere voorbeelden. 

voorbeelden

vr 21 jan 21.00 uur Unser Westen, Unser Bestes

za 22 jan 46.45 uur 2 fur 300 Tamina in Lissabon

zo 23 jan 14.05 uur Wunderschon

zo 23 jan 14.50 uur Wunderschon

Hoi @jls2022 . Kun jij ook nog je profiel aanvullen? Dan laat ik de techneuten hier naar kijken en kunnen ze op jouw account zien wat er gebeurd is. Geef je een seintje als je profiel is ingevuld?

 

profiel is aangemaakt

Dankjewel. Ik heb de gegevens naar mijn technische collega's van iTV gestuurd. Als ik meer weet hoor je dat direct!

Ik heb nog geen antwoord ontvangen. Ik stuur ze een reminder.

Probleem is inmiddels ernstiger geworden. De volgende mededeling komt:

Het programma kan niet worden afgespeeld door een probleem in het netwerk. Probeer het later nog eens. (STB-zap-03/-40462- Videoserver niet gevonden)

 

Het later nog eens proberen geeft een herhaling van deze mededeling en geen oplossing.

 

 

@jls2022  Ik heb een terugkoppeling gekregen. Volgens mijn collega staat jouw ontvanger op SD. Kun jij eens, via de instellingen proberen om de tv ontvanger op HD te zetten?

De kans is groot dat je dan die opnames weer kunt terugkijken. 

opgelost

Super!