Beantwoord

Welk KPN pakket moet ik nemen?

  • 29 January 2019
  • 1 reactie
  • 67 keer bekeken

Hallo KPN,

Graag wil ik even informeren naar welk pakket ik bij KPN zou nemen. Ik zoek een standaard pakket met een aantal standaard zenders, internet (Wifi). Ik zou ook graag interactieve TV willen. Dus dat ik ook Netflix kan kijken. Interactieve TV zit alleen niet standaard op mijn TV (Panasonic TV). Verder gebruik ik gewoon mijn mobiel voor bellen en heb ik geen vaste telefoon nodig. Ook hoef ik niet programma's op te nemen of terug te kijken. Welk pakket zou bij mij passen?

Graag hoor ik even terug. Bedankt alvast!
icon

Beste antwoord door Bart_ 29 January 2019, 15:44

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Dag @mariek1992 Wat mooi om te lezen dat je eraan denkt om klant bij ons te worden! Heb je al op onze site gekeken naar wat we aanbieden? Als ik je wensen zo een beetje op een rij zet, vermoed ik dat je het beste uit de voeten kunt met ons Internet en TV Basis-pakket. Je krijgt dan Interactieve tv en een toch al best uitgebreid zenderpakket. Vast bellen hoef je zeker niet af te nemen. Heb je je mobiele abonnement ook bij ons ondergebracht? Want dat levert je, in combinatie met vaste diensten, dan extra voordeel op.

Mocht je wat meer informatie willen hebben, dan breng ik je graag in contact met @Raymond. Die gaat je dan verder helpen. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van je naam, je postcode / huisnummer en een bereikbaarheidsnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reageer