Welke zenderwijzigingen voor 2024 zou je graag zien?

• 14 September 2023
  • 155 reacties
  • 5252 keer bekeken

Reputatie 2

Welke tv- en radiozenders zullen er volgens jullie bij moeten komen of verwijderd moeten worden om KPN nog beter te kunnen maken in het nieuwe jaar?

155 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Misschien wel een keer leuk. Dit zijn de kijkpercentages per TV-zender de hele dag en alleen ‘s-avonds (gemeten in januari 2024). Dan kun je goed zien hoe marginaal weinig er naar sommige zenders wordt gekeken. 

Bron: 

https://www.marketingfacts.nl/berichten/nationaal-media-onderzoek-weinig-verschuivingen-in-kijktijd-en-marktaandelen-januari-2024/

Wat mij betreft zou het radioaanbod minimaal dat van DAB moeten evenaren voor ik überhaupt overweeg de KPN ontvanger voor radio te gebruiken.

Reputatie 7
Badge +21

Wat mij betreft zou het radioaanbod minimaal dat van DAB moeten evenaren voor ik überhaupt overweeg de KPN ontvanger voor radio te gebruiken.

Tja, .. en het eerste wat ik doe als ik een nieuwe ontvanger zou krijgen, de radiozenders verbergen, die mogen er om mij  wel uit, allemaal.

Reputatie 5
Badge +6

Misschien wel een keer leuk. Dit zijn de kijkpercentages per TV-zender de hele dag en alleen ‘s-avonds (gemeten in januari 2024). Dan kun je goed zien hoe marginaal weinig er naar sommige zenders wordt gekeken. 

Bron: 

https://www.marketingfacts.nl/berichten/nationaal-media-onderzoek-weinig-verschuivingen-in-kijktijd-en-marktaandelen-januari-2024/

Wat TV betreft zou ik het nog wel begrijpen als er geen zenderwijzigingen komen. Ook gezien het feit dat er steeds meer streaming wordt gekeken. Wat radio betreft zouden er wel een aantal landelijke commerciële zenders die via FM en DAB+ te ontvangen zijn bij mogen komen.

Reputatie 7
Badge +6

Wat TV betreft zou ik het nog wel begrijpen als er geen zenderwijzigingen komen. Ook gezien het feit dat er steeds meer streaming wordt gekeken. Wat radio betreft zouden er wel een aantal landelijke commerciële zenders die via FM en DAB+ te ontvangen zijn bij mogen komen.

Ik ben het wel gedeeltelijk met je eens, maar zet wel de bestaande TV zenders in de best mogelijke HD kwaliteit door naar de klant (TV Oranje, ONS) 

Dat van JOE is echt beschamend dat deze nog steeds niet wordt doorgegeven terwijl 4ever49 (810) zonder aankondiging ineens erbij wordt gezet. Deze staat ook niet vermeld op deze radiozenders overzicht (waar ook zenders staan die al jaren niet meer bestaan) en ook niet op het laatst geüpdatet overzicht van 31 mei

Als er de komende maanden geen zenderwijzigingen / verbeteringen in doorgifte worden doorgevoerd dan ben je echt als aanbieder aan het slapen om een zo goed mogelijk pakket aan te bieden voor je klanten.

Reageer