Vraag

Wie weet raad met foutcode 307?

  • 19 March 2023
  • 4 reacties
  • 33 keer bekeken

Het stappenplan al meerdere malen herhaald, foutcode 307 blijft. Nadat eerst Ned1 begon te bevriezen.

Dit probleem speelt al weken.

wie weet raad, modem bij KPN brengen?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Foutcode 307, zie ook hier.

 

Maak je toevallig gebruik van een DVS?

Dat kan een mogelijke oorzaak zijn. 

 

Welke KPN tv decoder heb je?

Hoe is deze verbonden met de Experiabox of box12 (KPN router modem)?

De melding gaat over het feit dat de decoder zijn software niet kan laden.

Veelal gaat het dan om een verbindingsprobleeem tussen het kastje, en de verbinding met KPN.

Dus nalopen van die verbinding is de eerste stap. Hoe zit deze verbonden aan je experiabox?

Hopelijk heb je kabels lopen, dat is namelijk de enige zorgeloze verbindingswijze. Deze kKabels allemaal even checken, zitten ze goed in de poortjes, zitten er beschadigingen op?

Is het niet bekabeld: dan zitten er “usual suspects” tussen zoals @joop2011 al aangeeft DVS, of is er een draadloze verbinding tussen? Dan wordt het direct lastiger.

Laat even weten.

Hallo, dank voor jullie reactie.

Vandaag gebeld door EOA, experts of afstand. Hoogstwaarschijnlijk ligt het aan het modem. Besloten is om een nieuwe in te zetten.

Hopelijk is het hier mee opgelost. 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Foutmelder. Welkom op het KPN Forum! Wat goed om te lezen dat er inmiddels al gewerkt wordt aan een oplossing. Laat je ons weten of een nieuw modem het probleem uiteindelijk verhelpt?

Reageer