Het stappenplan al meerdere malen herhaald, foutcode 307 blijft. Nadat eerst Ned1 begon te bevriezen.
Dit probleem speelt al weken.
wie weet raad, modem bij KPN brengen?
Het stappenplan al meerdere malen herhaald, foutcode 307 blijft. Nadat eerst Ned1 begon te bevriezen.
Dit probleem speelt al weken.
wie weet raad, modem bij KPN brengen?
Foutcode 307, zie ook hier.
Maak je toevallig gebruik van een DVS?
Dat kan een mogelijke oorzaak zijn.
Welke KPN tv decoder heb je?
Hoe is deze verbonden met de Experiabox of box12 (KPN router modem)?
De melding gaat over het feit dat de decoder zijn software niet kan laden.
Veelal gaat het dan om een verbindingsprobleeem tussen het kastje, en de verbinding met KPN.
Dus nalopen van die verbinding is de eerste stap. Hoe zit deze verbonden aan je experiabox?
Hopelijk heb je kabels lopen, dat is namelijk de enige zorgeloze verbindingswijze. Deze kKabels allemaal even checken, zitten ze goed in de poortjes, zitten er beschadigingen op?
Is het niet bekabeld: dan zitten er “usual suspects” tussen zoals
Laat even weten.
Hallo, dank voor jullie reactie.
Vandaag gebeld door EOA, experts of afstand. Hoogstwaarschijnlijk ligt het aan het modem. Besloten is om een nieuwe in te zetten.
Hopelijk is het hier mee opgelost.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.