Beantwoord

WIFIT Repeater werkt niet goed? Netflix blijft hangen op 99%, Youtube kanaal hangt

  • 29 January 2019
  • 1 reactie
  • 106 keer bekeken

Ik heb dit probleem sinds ik bij mijn KPN-monteur WIFI repeaters heb gekocht.
Als we Netflix kijken dan moeten we vaak na elke aflevering van een serie de ontvanger resetten. Soms is 1x per dag genoeg, als we geluk hebben.
Ook werkt de YOutube zender niet goed meer. Als er een reclame komt blijft ie daarin hangen.

Is er een instelling (cache, time-out, ?) die anders gezet moet worden met een WIFI repeater?

Sowieso werkt die repeater niet goed, toen de stroom eraf was, ging de repeater van het 5 ghz kanaal af en terug naar het normale. Ik krijg m niet meer terug op t goede kanaal.
icon

Beste antwoord door Joran 29 January 2019, 18:28

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Hoi lefow, dat klinkt erg irritant. De vastlopers kun je misschien oplossen met de stappen uit dit bericht: Update voor iTV-ontvangers december 2018 [7.3.60_1] | KPN Community. We hadden vorige maand een storing met de Youtube/Netflix apps waarbij de TV-ontvanger kon vastlopen. De storing is opgelost maar in sommige gevallen is een fabrieksreset nodig.

Als het wel de WiFi versterker is kan ik me niet direct een instelling bedenken die dit kan veroorzaken. De versterker zelf is wel bekabeld verbonden? Heb je de WiFi Versterker of de Experia WiFi?

Reageer