Wil jij de nieuwe tv-ontvanger van KPN testen?

  • 18 March 2022
  • 477 reacties
  • 23788 keer bekeken
Wil jij de nieuwe tv-ontvanger van KPN testen?

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

477 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Testen onder klanten is wel de (een) manier om je product te, testen haha Want uiteindelijk komt het ook bij de klant terecht. Ik heb een aantal test trajecten mee getest. Niet super bijzonder maar toch nuttig denk ik. 

Eens @Anneke-Anna Zeker nuttig. Ik kan mij nog goed de test van het nieuwe tv-menu herinneren. Na 45 minuten kritisch rondkijken en testen had ik al ongeveer 12 bugs/problemen/onvolkomenheden/bijzonderheden ontdekt en doorgegeven. 

Ben benieuwd naar de nieuwe tv-ontvanger en heb er weer zin in om uitgebreid te testen en zo een bijdrage te leveren aan een mooi en goedwerkend produkt.

Ik geniet er nog steeds van dat als ik nu een serie-opname inplan, dat de melding die dan verschijnt een idee van mij was. 😀

Reputatie 7
Badge +7

---

Maar ik voel me niet geroepen om te testen, zeker niet omdat er wel naar feedback geluisterd word maar er vervolgens niks mee gedaan, dat is altijd al zo geweest en zal niet veranderen.

---

@Doornekamp33 Dat is niet mijn ervaring. In de pilot van het nieuwe tv-menu is er naar mijn mening wel degelijk iets gedaan met al die feedback. Niet alles, maar wel veel. Naar mijn mening is dat produkt ook echt mooi geworden.

Reputatie 5
Badge +3

Ik zit blijkbaar op de reserve bank, ik wacht rustig af.

 

Reputatie 1
Bevestig je deelname
Om je deelname te bevestigen en de tv-ontvanger te krijgen, hebben we nog een paar aanvullende gegevens van je nodig. Vul deze gegevens in en ga akkoord met de gebruiksvoorwaarden. Doe dit vóór 18 mei, zodat we op tijd de tv-ontvanger kunnen opsturen. Als je je gegevens hebt doorgeven, krijg je een e-mail van ons met daarin de vervolgstappen.

 

 

Ikben uitgekozen voor de bèta test en heb de gevraagde (ontbrekende) gegevens ingevuld en opgestuurd. Klopt het dat ik daarna nog geen nieuwe mail heb ontvangen? 

Reputatie 7
Bevestig je deelname
Om je deelname te bevestigen en de tv-ontvanger te krijgen, hebben we nog een paar aanvullende gegevens van je nodig. Vul deze gegevens in en ga akkoord met de gebruiksvoorwaarden. Doe dit vóór 18 mei, zodat we op tijd de tv-ontvanger kunnen opsturen. Als je je gegevens hebt doorgeven, krijg je een e-mail van ons met daarin de vervolgstappen.

Ikben uitgekozen voor de bèta test en heb de gevraagde (ontbrekende) gegevens ingevuld en opgestuurd. Klopt het dat ik daarna nog geen nieuwe mail heb ontvangen? 

Dat klopt, als het goed is heb je het onderstaande ook kunnen lezen.

 

Reputatie 1
Bevestig je deelname
Om je deelname te bevestigen en de tv-ontvanger te krijgen, hebben we nog een paar aanvullende gegevens van je nodig. Vul deze gegevens in en ga akkoord met de gebruiksvoorwaarden. Doe dit vóór 18 mei, zodat we op tijd de tv-ontvanger kunnen opsturen. Als je je gegevens hebt doorgeven, krijg je een e-mail van ons met daarin de vervolgstappen.

Ikben uitgekozen voor de bèta test en heb de gevraagde (ontbrekende) gegevens ingevuld en opgestuurd. Klopt het dat ik daarna nog geen nieuwe mail heb ontvangen? 

Dat klopt, als het goed is heb je het onderstaande ook kunnen lezen.

 

Bedankt. Ik kreeg een 404 na het verzenden van het formulier, dus deze melding kreeg ik nooit. Toen ik het formulier voor de tweede keer invulde kwam dit bericht ook niet, toen stond er "we hebben al een aanmelding op dit adres".

hoeveel tijd gaat me het etsten (incl  invullen vragenlijsten) per week ongeveer kosten? Kan ik zelf bepalen welke dag/dagdeel ik dat doe?

wat staat me te wachten als ik  mij definitief opgeef?

hoeveel tijd gaat het me kosten en staat het me vrij om zelf te bepalen welke dag/dagdeel ik het doe?

Ik wil nl wel graag vooraf weten waar ik aan toe ben.

Gaat er om dat je gewoon zoals je normaal doet TV kijkt, opneemt terug kijkt enz, en als je tegen.probleempjes aanloopt of juist dingen tegenkomt die goed zijn je dit doorgeeft zodat de ontwikkelaars door kunnen om.de foutjes er uit te halen en lastige zaken te verbeteren.

Reputatie 7
Badge +9

Kan iemand welke mag mee mag testen al op het afgesloten gedeelte van het forum?

 

Reputatie 7
Badge +9

@Hoopvol , yep, ik kom er gewoon op.

Reputatie 4
Badge +5

Ik heb ook nog geen toestemming voor besloten forum 

Reputatie 5
Badge +2

Ik heb helaas ook nog geen toegang. 

Reputatie 7
Badge +7

Kan iemand welke mag mee mag testen al op het afgesloten gedeelte van het forum?

@Hoopvol Ja, ik kan in het besloten gedeelte en heb daar al even rondgekeken en gelezen.

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb helaas ook nog geen toegang. 


@JoshuaL Heus wel, heb je username toevallig net toegevoegd 😉😃

We zijn er druk mee bezig, beste testers!

Reputatie 7
Badge +16

hoeveel tijd gaat me het etsten (incl  invullen vragenlijsten) per week ongeveer kosten? Kan ik zelf bepalen welke dag/dagdeel ik dat doe?

wat staat me te wachten als ik  mij definitief opgeef?

hoeveel tijd gaat het me kosten en staat het me vrij om zelf te bepalen welke dag/dagdeel ik het doe?

Ik wil nl wel graag vooraf weten waar ik aan toe ben.


@Katana321 heeft vaker voor ons getest: wil jij er iets over vertellen/ uitleggen aan @hslt? 

Ik heb net voor de tweede keer de lijst ingevuld om de nieuwe tv ontvanger te testen. 

Reputatie 7
Badge +7


@Katana321 heeft vaker voor ons getest: wil jij er iets over vertellen/ uitleggen aan @hslt? 

Bij de test van het nieuwe tv-menu/platform kreeg ik vragen en opdrachten van kpn. Die heb ik gedaan en beantwoord. Viel allemaal reuze mee. Maar natuurlijk heb ik toen het tv-menu kritisch bekeken en alles wat mij opviel aan problemen/bugs/onvolkomenheden/tekortkomingen gemeld in het topic dat over het nieuwe tv-menu ging. Dus ja, ik heb er toen wel de nodige tijd ingestoken. Maar dat was meer omdat ik het zelf leuk vind om dat te doen.

Ik ben heel benieuwd wat er nu van ons gevraagd wordt. Uiteindelijk gaat het denk ik erom dat je de tv-ontvanger in gebruik neemt en lekker rondkijkt. Dan kom je vanzelf dingen tegen. Het is natuurlijk de bedoeling om die door te geven. 

Reputatie 1

Ik kom er ook niet op maar nu zit ik me te bedenken dat ik weleens een verkeerde username kan hebben ingevukd

 

En prompt zit ik er wel op. Dus toch goede naam

Reputatie 7
Badge +16

We zijn druk bezig om alle testers toegang te geven in het besloten gedeelte.

De verwachting is dat we morgen (= donderdag de 19e) iedereen die mee gaat testen toegang hebben gegeven! 
 

Hallo @Shyrin_ , weet je dan ook de afvallers en of de mensen op de reservebank mee kunnen doen?😊

 

Reputatie 7
Badge +25

Hallo @Shyrin_ , weet je dan ook de afvallers en of de mensen op de reservebank mee kunnen doen?😊

 

Er zullen sowieso mensen van de reservebank mee gaan doen, maar het is even de vraag hoeveel. Maandag maken we een nieuwe balans op n.a.v. de herinneringsmail etc.

Reputatie 3
Badge +1

@JanD 

ik zie dat iedereen die mee gaat doen al tiegang wordt verleend en iedereen zou gisteren (17 mei) een bericht hebben gehad of die wel of niet was uitverkoren.

Ik heb mij opgegeven, maar nog steeds geen positief of negatief bericht gehad.

Betekend dat:

  1. dat ik alsnog een positief bericht krijg (reservelijst/)
  2. dat de ontvanger reeds onderweg is, met de benodigde papieren (maar ook daar heb ik geen bericht van gehad.
  3. omdat ik geen afwijzing heb gehad, ga ik van een positief bericht uit. (altijd positief blijven)

Ik kijk dat ook reikhalzend uit naar het moment dat de ontvanger afgeleverd word en ik deze kan aansluiten en dan de ervaringen die ik ondervind met jullie kan en mag delen.

 

Gr.J.Mink 

Reputatie 7
Badge +30

Iedereen die nu nog geen mail met positief of negatief bericht heeft zit op de reservelijst, @mink2u. Of je er dan alsnog inkomt is op dit moment nog niet met zekerheid te zeggen. Hangt er even vanaf hoeveel mensen met positief bericht er alsnog vanaf zien / het formulier niet invullen.

Hebben we als reservebankers vandaag weer een kans?

Dit n.a.v. het bericht van @Paul_  een aantal dagen terug.

Â