Wil jij de nieuwe tv-ontvanger van KPN testen?

  • 18 March 2022
  • 477 reacties
  • 23774 keer bekeken
Wil jij de nieuwe tv-ontvanger van KPN testen?

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

477 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@magus77 Wat vervelend om te lezen dat deze mail gelijk naar je SPAM map is gegaan. 

Voor zover ik weet is deze mail alleen ter bevestiging. Hier hoef je dus niets mee te doen. Het is dan enkel nog wachten op de levering van de tv ontvanger. 

Reputatie 7
Badge +24

Aangezien dit bericht als spam geweigerd is kan ik de inhoud niet meer lezen. Is er nog actie van mijn kant nodig om dit in gang te zetten?

Vreemd. Het spamfilter van KPN haalt geen inhoud weg. Een bericht wat in de spammap word geplaatst is daar nog gewoon volledig leesbaar.

Edit: ik lees nu dat u een eigen filter gebruikt. Niet handig.

Reputatie 7

@magus77 Wat vervelend om te lezen dat deze mail gelijk naar je SPAM map is gegaan. 

Voor zover ik weet is deze mail alleen ter bevestiging. Hier hoef je dus niets mee te doen. Het is dan enkel nog wachten op de levering van de tv ontvanger. 

Oei @Rutger_, Je zou er wel eens helemaal naast kunnen zitten. 😮

De eerste mail had als titel de tekst "Gefeliciteerd, jij mag onze nieuwe tv-ontvanger testen" en naar ik begrepen heb is die vandaag naar meerdere mensen gestuurd die op de wachtlijst stonden.

Reputatie 7

Aangezien dit bericht als spam geweigerd is kan ik de inhoud niet meer lezen. Is er nog actie van mijn kant nodig om dit in gang te zetten?

Vreemd. Het spamfilter van KPN haalt geen inhoud weg. Een bericht wat in de spammap word geplaatst is daar nog gewoon volledig leesbaar.

Het is ook niet de spamfilter van KPN die dit bericht eruit gefilterd heeft maar een eigen spamfilter op zijn mailtoepassing.

Aangezien dit bericht als spam geweigerd is kan ik de inhoud niet meer lezen. Is er nog actie van mijn kant nodig om dit in gang te zetten?

Vreemd. Het spamfilter van KPN haalt geen inhoud weg. Een bericht wat in de spammap word geplaatst is daar nog gewoon volledig leesbaar.

Hallo @Nick83 ,als je het relaas van @magus77 goed gelezen had, gaat het helemaal niet over de KPNWebmail.

 

Reputatie 7
Badge +24

Ja @wjb en @JanD, ik heb het gelezen 😁 

Een spamfilter wat de inhoud van spammailtjes weggooit lijkt me niet handig...

@magus77 Wat vervelend om te lezen dat deze mail gelijk naar je SPAM map is gegaan. 

Voor zover ik weet is deze mail alleen ter bevestiging. Hier hoef je dus niets mee te doen. Het is dan enkel nog wachten op de levering van de tv ontvanger. 

Hallo @@Rutger, dat is dezelfde mail  voor @magus77  als die ik vandaag kreeg, dat ik uitgenodigd word om mee te doen, dus hij moet wel degelijk reageren anders vervalt zijn kans om mee te doen.

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo iedereen, sorry, jullie hebben gelijk. 

Er moet naar aanleiding van de mail inderdaad nog actie worden ondernomen, stom van mij! 

@magus77 Wat ik in dit geval graag zou willen doen is contact met mijn collega's zoeken en uitzoeken of het mogelijk is om de mail nogmaals te sturen. 

Dan is het natuurlijk wel handig dat de mail niet direct weer als spam wordt gezien en verwijdert wordt. 

Zodra ik meer informatie heb zal ik het hier zo snel mogelijk laten weten! 

Reputatie 5
Badge +3

Hier geen mail gehad nog, ik ga er van uit dat ik pech heb.

 

 

 

 

Badge

Hallo iedereen, sorry, jullie hebben gelijk. 

Er moet naar aanleiding van de mail inderdaad nog actie worden ondernomen, stom van mij! 

@magus77 Wat ik in dit geval graag zou willen doen is contact met mijn collega's zoeken en uitzoeken of het mogelijk is om de mail nogmaals te sturen. 

Dan is het natuurlijk wel handig dat de mail niet direct weer als spam wordt gezien en verwijdert wordt. 

Zodra ik meer informatie heb zal ik het hier zo snel mogelijk laten weten! 


dank je @Rutger_  , dat zou geweldig zijn.  ik heb *@*kpn.com uiteraard vanmiddag meteen gewhitelist , dus dat wordt niet meer geblokkeerd.

ter info voor geinteresseerden: Het spamfilter werkt normaliter prima, maar de AI learning kan soms wel false positives opleveren omdat de learning nog niet zo lang meeloopt. Vandaar dat ik dat op t moment nog een beetje monitor.  Het wist uiteraard niet alleen de inhoud van het bericht, maar het voorkomt dat de MTA (mailserver) het spam bericht accepteert. Zodra een spammail als spam aangemerkt wordt dan wordt het rejected. Groot voordeel hiervan is dat mn mailadres dan bij spammerlijsten wordt aangemerkt als “niet meer actief/undeliverable” wat de hoeveelheid spam verder doet afnemen. het heeft immers geen zin dan nog langer mijn mailadres te verkopen aan andere spammers. 

Reputatie 3
Badge

Zelf weer geen e-mail ontvangen🤔

Badge

Mail ontvangen, maar wanneer ik de link aanklik krijg ik de melding dat er genoeg aanmeldingen zijn…. zat dus in de reservelijst..😣

Reputatie 7
Badge +15

@Basdekruijf @hyllan @mcsjaak Jammer om te lezen dat jullie in dit geval buiten de boot vallen! 

@magus77 Ook in jouw geval heb ik helaas slecht nieuws.

Ik heb contact gehad met mijn collega's, en omdat er ondertussen voldoende aanmeldingen zijn is het aanmeldformulier gesloten. 

Het is dan voor mij/ons niet mogelijk om de mail opnieuw te versturen en dit betekent dat je nu helaas niet kunt deelnemen aan het testprogramma. 

Badge

Jammer @Rutger_  maar bedankt voor de moeite anyways. Sta ik nog wel op de lijst voor de eventuele volgende ronde?

En dat het hier waarschijnlijk om een vip6102 (w) gaat 

Ik ben helaas geen tester 

 

Ik heb 'm al gezien maar geen idee welk type nummer kpn er aan geeft, @peter-keetfm 

 

Het is voorlopig '’de nieuwe ontvanger'’

Reputatie 5
Badge +3

@Rutger_  ik had er al rekening mee gehouden hoor met aanmelden, onze opstelling is niet zo heel spannend met apparatuur. Maar nooit geschoten is altijd mis.

Reputatie 7
Badge +20

Jammer @Rutger_  maar bedankt voor de moeite anyways. Sta ik nog wel op de lijst voor de eventuele volgende ronde?

 

Ja, we bewaren de gegevens nog even voor een eventuele volgende ronde. Hier krijg je ook een mail over. 

Reputatie 5
Badge +4

@Paul_ ,

Kreeg gisteren de email dat ik mag testen en heb mij direct daarna online aangemeld. Er staat in de betreffende e-mail dat er ook een e-mail volgt voor de vervolgstappen. Deze heb ik nog niet ontvangen. Ben ik te ongeduldig of komt deze e-mail later?

Reputatie 7
Badge +25

@Paul_ ,

Kreeg gisteren de email dat ik mag testen en heb mij direct daarna online aangemeld. Er staat in de betreffende e-mail dat er ook een e-mail volgt voor de vervolgstappen. Deze heb ik nog niet ontvangen. Ben ik te ongeduldig of komt deze e-mail later?

Je bent te ongeduldig. De mail komt later. 😉

Reactie ingetrokken, daar moderator al gereageerd heeft, voordat ik mijn reactie kon plaatsen.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +25

Ik heb flink gehakt in het topic. Niks persoonlijk, maar we gingen flink off topic. We zullen dit topic op slot gooien zodra alles helemaal rond is. 

@0011 @JanD
Jullie kunnen nu in het besloten gedeelte als het goed is. 😀

Reputatie 4
Badge +3

Ik heb m’n deelname bevestigd, hoe kom je in het besloten gedeelte?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Tanoor Klik daarvoor linksboven op “Forum-menu”, dan krijg je een lijst met sub-boards.
Waarschijnlijk helemaal onderaan de lijst staat het besloten sub-board.

Ik doe niet mee, dus verder kan ik je niet helpen  😇

Reputatie 7
Badge +22

Hoi @Tanoor Klik daarvoor linksboven op “Forum-menu”, dan krijg je een lijst met sub-boards.
Waarschijnlijk helemaal onderaan de lijst staat het besloten sub-board.

Ik doe niet mee, dus verder kan ik je niet helpen  😇

@Tanoor:

MENU → Forum-menu → scroll tot KPN-Lab

Mocht je het nog niet zien, dan zit je er nog niet bij. Een KPN moderator zal jou dan toevoegen, nog even geduld. 😉