Wil jij de nieuwe tv-ontvanger van KPN testen?

  • 18 March 2022
  • 477 reacties
  • 23792 keer bekeken
Wil jij de nieuwe tv-ontvanger van KPN testen?

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

477 reacties

Reputatie 7

Ik hoop dat deze TV ontvanger op Google TV draait.

Reputatie 7
Badge +22

Ik hoop dat deze TV ontvanger op Google TV draait.

Hoezo op Google TV? Zou je eens wat meer info willen geven?

Reputatie 7
Badge +16

Ik hoop dat deze TV ontvanger op Google TV draait.

Hoezo op Google TV? Zou je eens wat meer info willen geven?

Dan kun je gewoon je eigen apps kiezen en ben je niet zo afhankelijk van KPN. Daarnaast wordt ook chromecast de standaard, dus dan wordt de box wat functioneler.

Ik heb zelf de Nokia Streamingbox 8000 en merk dat ik die veel meer gebruik dan de tv ontvanger.

Aangemeld. Met de Arris Next is het ook goedgekomen als tester :grin:

Ik hoop dat deze TV ontvanger op Google TV draait.

Dat hoop ik toch van niet, dan is KPN een TV klant kwijt.

Ik hoop dat de nieuwe decoder ook draadloos kan, net als bij de Ziggo Next, dat is veel flexibeler.

We gaan het zien, eerst moeten we nog door de ballotagecommissie om toegelaten te worden als tester.

 

Reputatie 7
Badge +22

Ik hoop dat deze TV ontvanger op Google TV draait.

Hoezo op Google TV? Zou je eens wat meer info willen geven?

Dan kun je gewoon je eigen apps kiezen en ben je niet zo afhankelijk van KPN.

Daar ben ik dan helemaal VOOR! Hopelijk komt deze gadget @Chrizziey en @wjb, ik ben alleen bang dat het niet zal zijn.

Reputatie 5
Badge +3

Ik heb me ook aangemeld hopelijk is het goed gegaan.

Reputatie 7
Badge +22

Ik hoop dat de nieuwe decoder ook draadloos kan, net als bij de Ziggo Next, dat is veel flexibeler.

We gaan het zien, eerst moeten we nog door de ballotagecommissie om toegelaten te worden als tester.

@JanD “draadloos” daar ben ik niet zo voorstander van, zie het maar aan DVS, en daarbij hangt er genoeg signalen in de lucht. En verder zitten er genoeg verstoringen in de lucht, nee doe mij maar gewoon bekabeld. Dat is nog het beste communicatiemiddel: “bekabeld.”

Reputatie 7

Ik hoop dat de nieuwe decoder ook draadloos kan, net als bij de Ziggo Next, dat is veel flexibeler.

Ook draadloos is prima maar alleen draadloos zou voor mij een NoGo zijn.

Reputatie 7
Badge +16

Daar ben ik dan helemaal VOOR! Hopelijk komt deze gadget @Chrizziey en @wjb, ik ben alleen bang dat het niet zal zijn.

Naja @Dennis Schreve de Arris VIP5202 was ook bedoeld voor Android TV, misschien maakt deze test met de nieuwe ontvanger wel de weg vrij voor Android TV.  Je weet maar nooit 🙂

Reputatie 1

Altijd wel in voor een test! :)

Reputatie 7
Badge +10

Nog iemand nodig? Graag doe ik mee 🙂 Heb me aangemeld 🤞

Reputatie 7

Ik hoop dat deze TV ontvanger op Google TV draait.

 

Eens! Maar dan ook gewoon softwarematig.

De test klinkt een beetje hetzelfde op de manier qua gebruik, testen en inleveren als hoe mijn broertje de next mini test haha! 

Reputatie 5
Badge +2

Ook aangemeld in het verleden ook de 4K ontvanger ZTE getest.
Snapte alleen KPN ID niet helemaal dit is toch je email adres om aan te melden deze heb ik dan ook ingevuld. Denk dat kpn mij wel weet te vinden mocht het kpn id niet goed zijn aan de hand van mijn email adres.

 

Reputatie 7
Badge +16

Snapte alleen KPN ID niet helemaal dit is toch je email adres om aan te melden..

Je KPN ID is het emailadres waarmee je inlogt bij MijnKPN. Dus als je die hebt ingevuld moet het goedkomen.

Reputatie 5
Badge +2

Snapte alleen KPN ID niet helemaal dit is toch je email adres om aan te melden..

Je KPN ID is het emailadres waarmee je inlogt bij MijnKPN. Dus als je die hebt ingevuld moet het goedkomen.

Dat heb ik inderdaad ingevuld dan komt het goed..

Lijkt me wel interessant dit. Ook aangemeld :yum:

Reputatie 5
Badge +3

Snapte alleen KPN ID niet helemaal dit is toch je email adres om aan te melden..

Je KPN ID is het emailadres waarmee je inlogt bij MijnKPN. Dus als je die hebt ingevuld moet het goedkomen.


Slaap te kort zorgt er dus toch voor dat je het verkeerd invult, snel nog een keer met het goede aangemeld.

Reputatie 6
Badge +6

Top! Altijd leuk 😊

Badge

Heb me ook aangemeld, ben benieuwd. :) 

Ik hoop dat de nieuwe decoder ook draadloos kan, net als bij de Ziggo Next, dat is veel flexibeler.

We gaan het zien, eerst moeten we nog door de ballotagecommissie om toegelaten te worden als tester.

 

@JanD 

Ik kijk allang KPN tv draadloos. Via wifi. In de slaapkamer. …….. met chromecast. Maar andere streaming apparaten kan ook.

En wat de Next betreft: voor het live kijken naar alle zenders is nog steeds de coax nodig ( heb ff zo'n ding kunnen uitproberen bij familie ). Je kunt wel draadloos kijken maar dan met enige vertraging. Via de gids met 'begin gemist’ of ‘replay’.

Reputatie 3
Badge +1

Ook aangemeld :wink:

Reputatie 7
Badge +24

Ook aangemeld 😊

Ik hoop dat de nieuwe decoder ook draadloos kan, net als bij de Ziggo Next, dat is veel flexibeler.

We gaan het zien, eerst moeten we nog door de ballotagecommissie om toegelaten te worden als tester.

@JanD “draadloos” daar ben ik niet zo voorstander van, zie het maar aan DVS, en daarbij hangt er genoeg signalen in de lucht. En verder zitten er genoeg verstoringen in de lucht, nee doe mij maar gewoon bekabeld. Dat is nog het beste communicatiemiddel: “bekabeld.”

Hallo @Dennis Schreve , een familielid van mij heeft al een paar jaar de Ziggo Next draadloos, hij wil geen kabels als het niet moet, aan zijn 75 inch smart-tv hangen en heeft altijd perfect beeld en zelden of nooit verstoringen, ik ben zijn hlpdsk en technische man en hij belt me voor van alles, maar zelden voor de tv of de Next-box