Wil jij de nieuwe tv-ontvanger van KPN testen?

  • 18 March 2022
  • 477 reacties
  • 23774 keer bekeken
Wil jij de nieuwe tv-ontvanger van KPN testen?
Reputatie 7
Badge +25

We zijn altijd bezig om onze producten te verbeteren. Zo ook KPN Internet en TV. Jouw mening is dus belangrijk voor ons! Lijkt het je leuk om feedback te geven over het gebruik van een nieuwe tv-ontvanger? En heb je al een KPN Internet en TV abonnement en een KPN account (KPN ID)? Meld je dan aan als tester!
 

Je krijgt gratis de nieuwe tv-ontvanger in bruikleen en test deze voor een periode van 6 maanden. De tv-ontvanger sluit je aan op je tv en je bent klaar om te testen.
 

Wat vragen we van jou als tester?

  • In een aantal korte vragenlijsten geef je je mening over het gebruik van de tv-ontvanger die we op dit moment aan het ontwikkelen zijn.
  • Je levert minstens 1 keer per week een actieve bijdrage op het KPN Forum in een besloten testgroep.

Wanneer kan je meedoen?

  • Je hebt op dit moment KPN Internet en TV.
  • Je hebt thuis een brandbreedte (internetsnelheid) van minimaal 10 Mbit/s
  • Je bent bereid een geheimhoudingsverklaring te tekenen

 

Aanmelden voor deelname is helaas niet meer mogelijk.

Als je vragen hebt kun je ze hieronder stellen. Inhoudelijke vragen over de tv-ontvanger kunnen we nog niet beantwoorden.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

477 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Ik heb me aangemeld, maar wat een vragen zeg! 😂😉

Reputatie 4
Badge +2

Ook aangemeld 

Ik houd me ook aanbevolen. :relaxed:

Ja leuk.
En ben erg benieuwd of hij mijn ZTE ZXV8001 kan overtreffen.:wink:

Reputatie 7
Badge +22

Ja leuk.
En ben erg benieuwd of hij mijn ZTE ZXV8001 kan overtreffen.:wink:

Het is de allernieuwste ZXV8001 en hij is zwart! 😂🤣 Grapje! 🙈😝

@Paul_ 

Mag dit met een kort artikeltje op Breedbeeldweetjes met verwijzing naar dit topic?

(n.b. Liever niet is ook een antwoord :rofl: , maar Totaal TV gaat er vast en zeker mee aan de haal ! )

Ik heb me ook aangemeld, als ik het goed lees gaat het om het KPNID van MijnKPN, die heb ik dus ingevuld, en niet het KPNID van het forum, dan had ik wat anders in moeten vullen.

Want het abo staat op naam van mijn vrouw.

 

Reputatie 7
Badge +22

@Paul_

Mag dit met een kort artikeltje op Breedbeeldweetjes met verwijzing naar dit topic?

(n.b. Liever niet is ook een antwoord :rofl: , maar Totaal TV gaat er vast en zeker mee aan de haal ! )

Doe maar niet @PeterG, we hebben een geheimhoudingsplicht moeten aanvinken. 

@Paul_

Mag dit met een kort artikeltje op Breedbeeldweetjes met verwijzing naar dit topic?

(n.b. Liever niet is ook een antwoord :rofl: , maar Totaal TV gaat er vast en zeker mee aan de haal ! )

Hallo @PeterG , lijkt me niet verstandig dit aan de grote klok te hangen, gezien je ook akkoord gaat met de geheimhoudingsverklaring als je je aangemeld hebt voor de test.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

@PeterG dat mag. Aanmelden is niet geheim. Alleen geen verdere informatie. 

@PeterG dat mag hoor! 

Wat heeft het akkoord gaan met de geheimhoudingsplicht dan voor nut?

 

Reputatie 7
Badge +22

@PeterG dat mag hoor! 

Huh? 😳 Nu snap ik er niks van, er mag niks naar buiten gemeld worden. Daar had @Paul_ het toen over. Waarom dan die geheimhoudingsplicht? 🤔

Reputatie 7
Badge +22

@PeterG dat mag. Aanmelden is niet geheim. 

Oké dat je daar voor aan kan melden, nu snap ik het @Bart_Z. 👍🏼

Reputatie 7
Badge +20

Dit topic staat op de voorkant van ons forum. Daar is niets geheims aan. Dus een kleine verwijzing hierna mag. Voor alle verdere informatie is een geheimhoudingsverklaring getekend. Dat mag dus niet gedeeld worden. 

@PeterG dat mag. Aanmelden is niet geheim. Alleen geen verdere informatie. 

Precies. Dat!

Reputatie 7
Badge +16

Leuk! Heb mij ook aangemeld. Ben heel benieuwd. 

Dit topic staat op de voorkant van ons forum. Daar is niets geheims aan. Dus een kleine verwijzing hierna mag. Voor alle verdere informatie is een geheimhoudingsverklaring getekend. Dat mag dus niet gedeeld worden. 

En dus is dit de tekst geworden.

KPN ontwikkelt nieuwe ontvanger met test

KPN is een nieuwe tv ontvanger aan het ontwikkelen. Hierbij vraagt de provider testers om het product mede te ontwikkelen met tips & tricks. Als je mee doet dan is het niet toegestaan om de werking openbaar te maken, dus blijf van je Twitter, Facebook of website af 😉 .

Meer dat dit bericht zul je hier de komende tijd dan ook niet over krijgen.

Je kunt je aanmelden als tester via dit bericht op het forum (link naar formulier).

 

https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/2022/03/18/kpn-ontwikkelt-nieuwe-ontvanger-met-test/

 

Reputatie 7
Badge +20

@PeterG Helemaal top!

Reputatie 7
Badge +12

Ik heb me aangemeld en gezegd dat niemand in mijn gezin werkzaam is in de telecom industrie... Ik gok namelijk dat die vraag bedoeld is voor de concurrentie. :smiley:

Aangemeld, ben benieuwd! :D

Reputatie 7
Badge +8

Ik heb me aangemeld en gezegd dat niemand in mijn gezin werkzaam is in de telecom industrie... Ik gok namelijk dat die vraag bedoeld is voor de concurrentie. :smiley:

Officieel heb je dan dus gelogen :laughing:

@Ik_Hussel en @Jeroen-bart Engelen 

Ik denk ook dat een ANDER telecombedrijf dan KPN wordt bedoeld. Van mij mogen jullie meedoen :grin::grinning:

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb me aangemeld en gezegd dat niemand in mijn gezin werkzaam is in de telecom industrie... Ik gok namelijk dat die vraag bedoeld is voor de concurrentie. :smiley:

Voor KPN medewerkers loopt er een ander testtraject.

Reputatie 1
Badge

Heb me ook aangemeld, ben benieuwd

 

Reputatie 7
Badge +22

Ik heb me aangemeld en gezegd dat niemand in mijn gezin werkzaam is in de telecom industrie... Ik gok namelijk dat die vraag bedoeld is voor de concurrentie. :smiley:

Voor KPN medewerkers loopt er een ander testtraject.

Dus @Ik_Hussel kan niet met onze test meedoen, begrijp ik het zo goed @Bart_Z?