Wil jij de nieuwe tv-ontvanger van KPN testen?

  • 18 March 2022
  • 477 reacties
  • 23775 keer bekeken
Wil jij de nieuwe tv-ontvanger van KPN testen?
Reputatie 7
Badge +25

We zijn altijd bezig om onze producten te verbeteren. Zo ook KPN Internet en TV. Jouw mening is dus belangrijk voor ons! Lijkt het je leuk om feedback te geven over het gebruik van een nieuwe tv-ontvanger? En heb je al een KPN Internet en TV abonnement en een KPN account (KPN ID)? Meld je dan aan als tester!
 

Je krijgt gratis de nieuwe tv-ontvanger in bruikleen en test deze voor een periode van 6 maanden. De tv-ontvanger sluit je aan op je tv en je bent klaar om te testen.
 

Wat vragen we van jou als tester?

  • In een aantal korte vragenlijsten geef je je mening over het gebruik van de tv-ontvanger die we op dit moment aan het ontwikkelen zijn.
  • Je levert minstens 1 keer per week een actieve bijdrage op het KPN Forum in een besloten testgroep.

Wanneer kan je meedoen?

  • Je hebt op dit moment KPN Internet en TV.
  • Je hebt thuis een brandbreedte (internetsnelheid) van minimaal 10 Mbit/s
  • Je bent bereid een geheimhoudingsverklaring te tekenen

 

Aanmelden voor deelname is helaas niet meer mogelijk.

Als je vragen hebt kun je ze hieronder stellen. Inhoudelijke vragen over de tv-ontvanger kunnen we nog niet beantwoorden.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

477 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Dank jullie wel, nog geen KPN lab in het menu, dus nog even wachten 

Reputatie 7
Badge +16

 

Ik heb m’n deelname bevestigd, hoe kom je in het besloten gedeelte?


Goedenavond @Tanoor! Ik wil je niet laten wachten, dus ik heb het voor je nagekeken. 
Voor de reservelijst geldt: vol = vol. Toen we het formulier dichtgezet hadden, waren er al iets teveel reacties binnen gekomen, dus je valt buiten de boot. Ik moet je dus voor nu helaas teleurstellen.  

*Admin edit: de vervelende typo aangepast

Reputatie 7

...

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb jouw reactie weggehaald, @peter-keetfm 
Je reactie is off-topic en levert geen constructieve bijdrage aan dit topic. Vriendelijke verzoek is om op de huisregels en gebruikersvoorwaarden te letten. Omdat dit niet de eerste keer is in dit topic, krijg je op basis van onze gebruikersvoorwaarden een waarschuwing en stuur ik jou een privébericht.

Ik heb jouw reactie weggehaald, @peter-keetfm 
Je reactie is off-topic en levert geen constructieve bijdrage aan dit topic. Vriendelijke verzoek is om op de huisregels en gebruikersvoorwaarden te letten. Omdat dit niet de eerste keer is in dit topic, krijg je op basis van onze gebruikersvoorwaarden een waarschuwing en stuur ik jou een privébericht.

Het was gewoon een aanvulling en opmerking in dit topic onderwerp hoor 

 

Reputatie 4
Badge +5

Waarom word dit topic niet gesloten ? Er zijn al mensen geselecteerd op testen dan is dit topic overbodig geworden of zie ik het verkeerd ?

Reputatie 7

Waarom word dit topic niet gesloten ? Er zijn al mensen geselecteerd op testen dan is dit topic overbodig geworden of zie ik het verkeerd ?

Ik denk dat je mensen die helaas teleurgesteld zijn nog even de tijd moet geven om te kunnen reageren en dat het daarom nu nog niet gewenst is om dit topic te sluiten.

Reputatie 7
Badge +16

@MachielAtsma Wat WJB zegt en nog niet iedereen heeft toegang tot het besloten gedeelte. Zodra dat wel het geval is, gaat het topic op slot.

Wil je geen berichten meer ontvangen over dit onderwerp? Verwijder het topic dan uit je favorieten.
Onderaan het startbericht van ieder topic staat:

Door te klikken op “Niet meer volgen” ontvang je geen notificaties meer.

@MachielAtsma Wat WJB zegt en nog niet iedereen heeft toegang tot het besloten gedeelte. Zodra dat wel het geval is, gaat het topic op slot.

Wil je geen berichten meer ontvangen over dit onderwerp? Verwijder het topic dan uit je favorieten.
Onderaan het startbericht van ieder topic staat:

Door te klikken op “Niet meer volgen” ontvang je geen notificaties meer.

Moet dat wel werken 

Het groene sterretje kan ik niet uit vinken 

Reputatie 7

 Wil je geen berichten meer ontvangen over dit onderwerp? Verwijder het topic dan uit je favorieten.
Onderaan het startbericht van ieder topic staat:

Door te klikken op “Niet meer volgen” ontvang je geen notificaties meer.

Moet dat wel werken 

Het groene sterretje kan ik niet uit vinken 

Op een tablet of telefoon in portrait-mode staat er inderdaad alleen dat groene sterretje en dat blijft groen als je er op klikt. Op de achtergrond wordt je dan wel afgemeld voor het topic.

Draai je de tablet of telefoon eerst naar landscape-mode dan zie je tenmiste de tekst nog veranderen van "Niet meer volgen" naar "Topic volgen".

 

@Shyrin_, wellicht iets om eens met InSided op te nemen.

@wjb , ik tik op m'n mobiel eerst op het sterretje en meteen ernaast. Dan zie je (ook) dat het uit is, @peter-keetfm .

En op een laptop: erop klikken en direct de cursor eraf halen.

@wjb, ik tik op m'n mobiel eerst op het sterretje en meteen ernaast. Dan zie je (ook) dat het uit is, @peter-keetfm .

En op een laptop: erop klikken en direct de cursor eraf halen.

Ja inderdaad ik zit op mijn mobiel nu 

Dat zal het zijn het is gelukt 

Normaal doe ik het via desktop / laptop 

 

Reputatie 5
Badge +3

We zijn altijd bezig om onze producten te verbeteren. Zo ook KPN Internet en TV. Jouw mening is dus belangrijk voor ons! Lijkt het je leuk om feedback te geven over het gebruik van een nieuwe tv-ontvanger? En heb je al een KPN Internet en TV abonnement en een KPN account (KPN ID)? Meld je dan aan als tester!
 

Je krijgt gratis de nieuwe tv-ontvanger in bruikleen en test deze voor een periode van 6 maanden. De tv-ontvanger sluit je aan op je tv en je bent klaar om te testen.
 

Wat vragen we van jou als tester?

  • In een aantal korte vragenlijsten geef je je mening over het gebruik van de tv-ontvanger die we op dit moment aan het ontwikkelen zijn.
  • Je levert minstens 1 keer per week een actieve bijdrage op het KPN Forum in een besloten testgroep.

Wanneer kan je meedoen?

  • Je hebt op dit moment KPN Internet en TV.
  • Je hebt thuis een brandbreedte (internetsnelheid) van minimaal 10 Mbit/s
  • Je bent bereid een geheimhoudingsverklaring te tekenen

 

Aanmelden voor deelname is helaas niet meer mogelijk.

Als je vragen hebt kun je ze hieronder stellen. Inhoudelijke vragen over de tv-ontvanger kunnen we nog niet beantwoorden.

Ook aangemeld, zou nog een email ontvangen met vervolg stappen. email nog niet ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Hans

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Poretlev, ik zie dat jouw aanmelding binnen is gekomen op het moment dat we al genoeg aanmeldingen hadden. De lijst is later dichtgezet. Je kunt dus helaas niet mee doen met de pilot, mijn excuses!

Reputatie 4
Badge

Goedemorgen,

Ik heb 24 mei de mail ontvangen met “gefeliciteerd, jij mag onze nieuwe tv-ontvanger testen”. Direct mijn gegevens doorgegeven en kreeg daarna de melding, dat je binnen 5 dagen de e-mail met vervolgstappen ontvangt. 

Er zit natuurlijk een feestdag en weekend tussen, maar enig idee wanneer ik de mail kan verwachten?

Reputatie 7
Badge +25

Goedemorgen,

Ik heb 24 mei de mail ontvangen met “gefeliciteerd, jij mag onze nieuwe tv-ontvanger testen”. Direct mijn gegevens doorgegeven en kreeg daarna de melding, dat je binnen 5 dagen de e-mail met vervolgstappen ontvangt. 

Er zit natuurlijk een feestdag en weekend tussen, maar enig idee wanneer ik de mail kan verwachten?

@prsintem Ik heb het gecontroleerd. Jij zit er wel bij. Je ontvangt z.s.m. een mail met uitleg hoe het vervolg eruit ziet. In de tussentijd kun je alvast in het besloten gedeelte😀

Reputatie 7
Badge +8

@Paul_  wanneer krijgen we de email of je er wel of niet bij zit?

als je niks gehad heb begreep ik zit je op reserve lijst?

Reputatie 7
Badge +25

@Paul_  wanneer krijgen we de email of je er wel of niet bij zit?

als je niks gehad heb begreep ik zit je op reserve lijst?

@MennoG78 Als het “goed” is heb je een mail gehad dat je niet bent ingeloot. Ook niet bij de ongewenste post? Ik had het je wel gegund, maar helaas zie ik je niet op de reservelijst. Sorry!

Reputatie 7
Badge +8

@Paul_  nee ook niet ongewenste mail. Erg jammer maar is niet anders

@Paul_ ik heb wel mailtje gehad met gefeliciteerd enzo...gegevens ingevuld maar ook niks meer ontvangen 

Reputatie 6
Badge +3

Ik heb nog niet 1 mailtje ontvangen? Sta ik nou wel of niet op de reservelijst?

Reputatie 7
Badge +25

Hoi! Morgen worden de laatste mails verstuurd naar de mensen op de reservelijst. Dan weet je precies hoe de vork in de steel zit. 

Zoals zovelen ook mail gehad en opgegeven maar ook niets gehoord verder. Zal ook wel in de situatie zitten waarbij het formulier nog niet was dicht gezet. Waarom je dan niet even netjes een mailtje krijgt, Joost mag het weten. Maar we zijn wel wat gewend ook.

Reputatie 7
Badge +25

Zoals zovelen ook mail gehad en opgegeven maar ook niets gehoord verder. Zal ook wel in de situatie zitten waarbij het formulier nog niet was dicht gezet. Waarom je dan niet even netjes een mailtje krijgt, Joost mag het weten. Maar we zijn wel wat gewend ook.

Dat mailtje krijg je dus morgen. Excuses dat dat zo lang op zich laat wachten. Zit redelijk wat handwerk in het selecteren omdat we dat hier op het forum in deze mate nog nooit hebben gedaan. We leren hiervan, maar ik snap dat het niet zo netjes voelt.

Reputatie 7
Badge +8

Zoals zovelen ook mail gehad en opgegeven maar ook niets gehoord verder. Zal ook wel in de situatie zitten waarbij het formulier nog niet was dicht gezet. Waarom je dan niet even netjes een mailtje krijgt, Joost mag het weten. Maar we zijn wel wat gewend ook.

Dat mailtje krijg je dus morgen. Excuses dat dat zo lang op zich laat wachten. Zit redelijk wat handwerk in het selecteren omdat we dat hier op het forum in deze mate nog nooit hebben gedaan. We leren hiervan, maar ik snap dat het niet zo netjes voelt.

Ook begrijpelijk maar toen jij gister zei ook je zit er niet bij had ik wel zoiets een mail zou wel fijn zijn geweest maar is helaas niet anders.