Zoals gebruikelijk lukt het wisselen van het gratis pluspakket naar het gratis ESPN pakket binnen de KPN compleet omgeving weer eens niet. Als de voetbalcompetitie stil ligt switch ik naar pluspakket, start de competitie weer op dan wil ik terug naar ESPN. De kalendermaand houd ik daarbij in de gaten.
Ik geef toe dat ik cynisch van aard ben, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken, dat KPN de KPN compleet klant liever kwijt dan rijk is. De eerste lijn hulp is vriendelijk, maar heeft totaal geen benul wat hier aan te doen. Na twee telefoontjes en 1 chatconversatie is er een 'ticket’ aangemaakt voor de compleet desk. Wanneer het opgelost wordt kunnen ze niet aangeven. Hopelijk snel, ze begrijpen het probleem, vinden het vervelend. Het enige dat ontbreekt is dat het complex wordt genoemd, want dan zou ik mij wanen bij het het wekelijks vragenuurtje in de 2e kamer als het over de toeslagenaffaire gaat.
Gezien het aantal topics dat er over bestaat over dit onderwerp op dit forum, kan ik helaas maar 1 conclusie trekken, de KPN wil me niet langer als klant. Er is geen adequate ondersteuning binnen de organisatie, de technische omgeving is brak.
KPN wees nou eens eerlijk.
Gaan jullie dit probleem voor eens en altijd de wereld uithelpen of blijven jullie minimale ondersteuning geven, zodat de mensen uit ellende overstappen naar KPN Hussel?
Als dat laatste het geval is, zou dat bijzonder slechte marketing zijn.
De KPN, eens een bedrijf waar technisch Nederland trots op was, laat hier toch ernstige steken vallen.
Jammer.