Beantwoord

Youtube App Kapot

  • 9 March 2021
  • 13 reacties
  • 1425 keer bekeken

Reputatie 2

En weer een nieuw probleem met het kastje.

 

De Yotube app werkt niet meer sinds vandaag. Kan nog gewoon in de service en een video kiezen maar wanneer ik op de video klik is er een kort ‘laad’ rondje gevolgd door een eeuwig durend zwart beeld, de video start simpelweg niet (meer). Voorheen nooit problemen gehad met youtube.

Aangezien ik voornamelijk youtube kijk is dit nogal irritant.

Youtube werkt welk gewoon op de computer dus het ligt niet bij hun kant.

Heb stekker erin / eruit geprobeerd helpt helemaal niets.

icon

Beste antwoord door Chrizziey 9 March 2021, 10:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @MasterKroket,

Vervelend dat je Youtube app niet goed werkt. Heb je ook al eens de software helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Meestal lost het dit probleem wel op. 
Zie hier hoe je dat doet :
 

 

Reputatie 2

Nee hoor helpt helemaal niks!

Het is gewoon totaal naar de klote.

Zwart beeld NIKS.

Heeft niemand anders deze onzin? App werkt gewoon niet. De video START gewoon niet.

Dit is voor mij de de voornaamste dat ik nog een abonnement heb dus heel lekker is dit allemaal niet.

Misschien toch maar eens even naar een smarttv gaan kijken als dit niet heel snel gefixed wordt.

Het is ook altijd wat met dat verschrikkelijke kastje.

Reputatie 7
Badge +10

Dat u Youtube kunt kijken op de computer is niet hetzelfde als Youtube gebruiken via een Youtube app, dus uw bewering dat als het een werkt het niet bij hun zou kunnen liggen klopt niet. Het kan ook nog steeds aan de Youtube app liggen, is deze volledig ge-update? Wellicht helpt het als u de app volledig verwijderd en opnieuw installeert.

Reputatie 2

uuh de app verwijdert? Dit is gewoon door KPN geleverd ik heb nooit iets geinstalleerd.

Altijd perfect gewerkt tot het opeens niet meer werkt.

Het zou fijn zijn als dit gefixed wordt.

Het feit dat niemand anders hier ook over klaagt betekent gewoon dat ik zwaar screwed ben want het is dus een vage fout en geen idee wat hier aan te doen.

Ja ik kan instellingen wel terugzetten en wat al dan niet meer in youtube maar geen enkele garantie dat dat werkt en dan ben ik al mijn kanalen kwijt...

Reputatie 7
Badge +10

Pardon, ik las een stuk tekst verkeerd, ik dacht dat u het over de Youtube app op een SmartTV had.

 

Wel heel vreemd, ik heb net zelf even gekeken en kan de Youtube app via het KPN menu gewoon gebruiken. De stappen van @Chrizziey hielpen niet? Hiermee reset u de TV ontvanger, u verliest hier geen enkel kanaal mee. Mocht dit niet werken is denk de volgende optie om te bellen met KPN via 0800 0402.

Reputatie 2

nou experia box aan en uit zetten helpt ook totaal niet.

 

Het is gewoon een zwart beeld. De app werkt in de zin dat ik videos zie en kan kiezen maar ze beginnen gewoon niet met spelen.

Zwart beeld 00:00/00:00 hij laadt niets...

Reputatie 7
Badge +10

Echt heel gek, ik zou dan toch aanraden om te bellen met KPN 0800 0402, ik kan me zo blind ook niets anders bedenken wat u zelf nog kunt doen.

Reputatie 7
Badge +17

Ik kan je echt aanraden om de tv-ontvanger eens terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, zoals @Chrizziey beschreef in zijn eerste bericht. Dit is iets anders dan het stroomloos maken van de tv-ontvanger en/of de Experia Box. Je hoeft je geen zorgen te maken dat je jouw kanalen of opnames kwijt raakt. Deze zijn opgeslagen in de cloud.

Reputatie 2

Nou het goede nieuws van het laden van de fabrieksafstellingen is dat youtube weer werkt. het slechte nieuws is dat al mijn kanalen weg zijn en ik dus weer opnieuw mag gaan bedenken wat ik allemaal keek (nee ik heb geen account)

Reputatie 7
Badge +17

Fijn om te lezen dat de YouTube app weer werkt! Alle kanalen zouden er nog steeds moeten zijn. Of bedoel je dat je jouw favoriete zenders weer opnieuw in moet stellen? Want dat moet inderdaad wel. Gelukkig is dat niet veel werk (op het bedenken wat jouw favoriete zenders zijn na dan).

Reputatie 2

Na 2 dagen precies hetzelfde liedje.

Weer doen de videos het niet meer. 00:00/00:00 hij weigert te laden.

Hopelijk kan dit heel snel met een software update verholpen worden.

Heb dus weer fabrieksinstellingen moeten terugzetten. Toch een half uur mee zoet.

Verder is het zo dus niet de moeite om dingen in te stellen als je ze na 2 dagen iedere keer toch opnieuw moet instellen (bv favoriete zenders dat werkt ook al niet meer goed sinds de laatste updates...)

 

Heb dan maar een youtube account aangemaakt ondanks dat ik daar bepaald niet op zat te wachten zodat mijn subscribed channels in ieder geval behouden blijven… Maar ik moet dan wel opnieuw iedere keer inloggen via een code…

Reputatie 7
Badge +17

Hè, wat vervelend dat je na twee dagen weer problemen met de YouTube app had. Dat is niet wat je mag verwachten. We hebben verder geen signalen ontvangen dat de YouTube app niet goed werkt, dus dit lijkt een incident. Hopelijk blijf het bij deze ene keer en hoef je de tv-ontvanger niet opnieuw terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.

You tube doet het niet via kastje KPN is gewoon omdat mensen veelste lang moeten doen met zelfde kastje ontvanger alles is gemaakt voor 1000 of 1200 branduren dan is het ver op en als het even doet is het een paar dagen weer en zo blijven we bezig de ontvangers worden veelste warm als hele dag aan staan en zo krijg je storing en als je belt voor nieuwe ontvanger zeggen ze gewoon nee die doet het nog als zo door gaat met dat verouderen kastje ga ik overstappen en krijg je alles nieuw de kastjes van Ziggo de nieuwe zijn veel beter en nog eens goedkoper iedereen tegen wordig 4k tv en blijven wel zitten met standaard kastje wat al door de branduren heen zijn 4k tv standaard in winkels maar niet standaard kastje alleen als je meer betaald en we betalen al niet genoeg hè voor ellende en ergernis maken niet voor niks reclame voor over te stappen omdat wie al jaren het zelfde heeft ook alles verouderd hebben en bellen doe ik de moeite nog niet meer voor KPN doet net of ze nergens vanaf weten maar weten alles