News

Zenderwijzigingen KPN 2020

Zenderwijzigingen KPN 2020

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

247 reacties

Reputatie 7
Badge +9

goedemiddag. maar nog steeds niet glas zenders op 1 daar hoort niets over helaas de abonnement die OP glasvezel zitten zou de dat graag willen 😉

Reputatie 7
Badge +16

goedemiddag. maar nog steeds niet glas zenders op 1 daar hoort niets over helaas de abonnement die OP glasvezel zitten zou de dat graag willen 😉

Komt voorlopig ook niet @cornelis48. Al is het wel beloofd een kleine 2 jaar geleden. Al houd ik wel hoop.

Reputatie 7

goedemiddag. maar nog steeds niet glas zenders op 1 daar hoort niets over helaas de abonnement die OP glasvezel zitten zou de dat graag willen 😉

Komt voorlopig ook niet @cornelis48. Al is het wel beloofd een kleine 2 jaar geleden. Al houd ik wel hoop.

En dan te bedenken dat op de achtergrond HD-"Glas" op 1 al meerdere jaren actief is maar dat ze het niet vrij willen geven omdat ze bang zijn voor de extra belasting van het netwerk. Precies hetzelfde waardoor de uitrol van HD op 1 ook ruim twee jaar geduurd heeft.

 

Weet je dat als je een opname maakt van een zender dat dan alledrie de varianten opgenomen worden?

Dit is pijnlijk duidelijk geworden door een bugje, jaren terug, in de firmware van de TV ontvangers waardoor het zichtbaar was dat HD-"Glas", HD en SD opgenomen werden.

 

Vandaag de dag zie je dat nog steeds in de iTV app immers als een HD-"Glas" zender opgenomen wordt, dan zie je in de iTV app dat dit gebeurt. 

Het enige dat ik op korte termijn zou willen is dat die opnames in de iTV app ook teruggekeken kunnen worden.

Waar blijven de OOSTENRIJKSE en Zwitserse zenders? wij zitten niet op al die kinderzenders in de avonduren te wachten,

Ik denk dat die zenders óók niet zitten te wachten op het voldoen van de extra uitzendrechten hier. Dat kan aardig in de papieren lopen.

Reputatie 7
Badge +22

Ik denk dat die zenders óók niet zitten te wachten op het voldoen van de extra uitzendrechten hier. Dat kan aardig in de papieren lopen.

Dat denk ik eerlijk gezegd ook. 👍🏼

Het is de omgekeerde wereld. Heb een duur abonnement en verlies C&I en daarenboven wordt mijn abonnement nog eens meer dan 2 euro per maand duurder. Het basispakket krijgt er echter zenders bij. Wie kan mij deze logica uitleggen? Ben boos en erg teleurgesteld door deze werkwijze van KPN . Waarom C&I niet gehouden in het pluspakket? Zal de zender missen. Misschien toch maar een ander abonnement nemen? Suggestie: minder kinderzenders, zijn er teveel.

Reputatie 7

Heb een duur abonnement en verlies C&I en daarenboven wordt mijn abonnement nog eens meer dan 2 euro per maand duurder.

Hoe kom je erbij dat je C&I gaat verliezen?

Hoi, @Svetlana . Je raakt C & I helemaal niet kwijt. De zender wordt naar het basispakket verplaatst en komt daar, per 1 juli dus, op zendernummer 44.

Is dat de enige pluspakketzender die je kijkt dan kun je v.a. juli zelfs het pluspakket stopzetten (maar hopelijk heb je ‘t nu gratis met KPN Compleet natuurlijk).

Dat is te zien in de kolom “zenders na 1 juli” in het startbericht hierboven.

Reputatie 3
Badge +1

Dus per 1 juli ga ik meer betalen voor minder zenders. (Ja ik betaal voor het pluspakket als er een lopend voetbalseizoen is.) 

Waarom word er niks vervangends teruggeplaatst voor CI in het pluspakket?

Reputatie 5
Badge +5

Wijzigingen? Welnee. Dit is echt teleurstellend.
Zet 18+ in apart pakket. Afsluiten als optie. Tegen betaling. 
En zorg echt voor wat nieuwe zenders. 
Verhoging kosten: per maand €2.62 (incl vaste Tel). Voor mij 4,13%. 😒
 

Reputatie 7
Badge +16

Wijzigingen? Welnee. Dit is echt teleurstellend.
Zet 18+ in apart pakket. Afsluiten als optie. Tegen betaling. 
En zorg echt voor wat nieuwe zenders. 
Verhoging kosten: per maand €2.62 (incl vaste Tel). Voor mij 4,13%. 😒
 

Als je overstapt naar hussel ben je misschien wel goedkoper uit, de prijs van deze pakketten veranderd dit jaar niet. Heb je al een mail gehad met jouw nieuwe tarieven? 

Reputatie 5
Badge +5

Wijzigingen? Welnee. Dit is echt teleurstellend.
Zet 18+ in apart pakket. Afsluiten als optie. Tegen betaling. 
En zorg echt voor wat nieuwe zenders. 
Verhoging kosten: per maand €2.62 (incl vaste Tel). Voor mij 4,13%. 😒
 

Als je overstapt naar hussel ben je misschien wel goedkoper uit, de prijs van deze pakketten veranderd dit jaar niet. Heb je al een mail gehad met jouw nieuwe tarieven? 

Thanks. Daar heb ik al naar gekeken. Met ook al een GSM Abo van KPN, nu KPN compleet. Dubbele hvh data, €5 korting, pluspakket. Dat verdween deels, ik werd daar niet beter van. Voor mij is het nu alleen dus een prijsverhoging. De mail is inderdaad net binnen.  

Reputatie 2

Ik mis alleen de keuze in regionale zenders. Als Groninger woonachtig in Gelderland kan ik dus niet naar TV Noord kijken, alleen naar omroep Gelderland en de omliggende provincies + TV West en AT5. Hier kijk ik dus nooit naar. Als je niet alle regionale zenders kunt/wilt bieden geef mensen dan een keuze voor een aantal regionale zenders. Ik heb dit ook al eens aan kpn aangegeven maar helaas is er niets mee gedaan! Ziggo biedt wel alle regionale zenders dus zo moeilijk kan het niet zijn lijkt me.............

Reputatie 7

Ziggo biedt wel alle regionale zenders dus zo moeilijk kan het niet zijn lijkt me.............

Nee, moeilijk is dat zeker niet, het kost alleen geld.

Reputatie 5
Badge +5

Wijzigingen? Welnee. Dit is echt teleurstellend.
Zet 18+ in apart pakket. Afsluiten als optie. Tegen betaling. 
En zorg echt voor wat nieuwe zenders. 
Verhoging kosten: per maand €2.62 (incl vaste Tel). Voor mij 4,13%. 😒
 

Als je overstapt naar hussel ben je misschien wel goedkoper uit, de prijs van deze pakketten veranderd dit jaar niet. Heb je al een mail gehad met jouw nieuwe tarieven? 

Thanks. Daar heb ik al naar gekeken. Met ook al een GSM Abo van KPN, nu KPN compleet. Dubbele hvh data, €5 korting, pluspakket. Dat verdween deels, ik werd daar niet beter van. Voor mij is het nu alleen dus een prijsverhoging. De mail is inderdaad net binnen.  

(Nog even in detail. Overstappen naar Hussel, kost mij €0,37 meer. Dubbele hvh Data voor GSM verdwijnt dan).

Reputatie 7

Wijzigingen? Welnee. Dit is echt teleurstellend.
Zet 18+ in apart pakket. Afsluiten als optie. Tegen betaling. 
En zorg echt voor wat nieuwe zenders. 
Verhoging kosten: per maand €2.62 (incl vaste Tel). Voor mij 4,13%. 😒
 

Als je overstapt naar hussel ben je misschien wel goedkoper uit, de prijs van deze pakketten veranderd dit jaar niet. Heb je al een mail gehad met jouw nieuwe tarieven? 

Thanks. Daar heb ik al naar gekeken. Met ook al een GSM Abo van KPN, nu KPN compleet. Dubbele hvh data, €5 korting, pluspakket. Dat verdween deels, ik werd daar niet beter van. Voor mij is het nu alleen dus een prijsverhoging. De mail is inderdaad net binnen.  

(Nog even in detail. Overstappen naar Hussel, kost mij €0,37 meer. Dubbele hvh Data voor GSM verdwijnt dan).

De dubbele data voor jouw mobiele telefoon blijft gewoon bestaan zolang je jouw mobiele abonnement niet verlengt. Dat heeft niets te maken met het naar KPN Hussel omzetten van het abonnement voor jouw vaste aansluiting.

Reputatie 5
Badge +5

Wijzigingen? Welnee. Dit is echt teleurstellend.
Zet 18+ in apart pakket. Afsluiten als optie. Tegen betaling. 
En zorg echt voor wat nieuwe zenders. 
Verhoging kosten: per maand €2.62 (incl vaste Tel). Voor mij 4,13%. 😒
 

Als je overstapt naar hussel ben je misschien wel goedkoper uit, de prijs van deze pakketten veranderd dit jaar niet. Heb je al een mail gehad met jouw nieuwe tarieven? 

Thanks. Daar heb ik al naar gekeken. Met ook al een GSM Abo van KPN, nu KPN compleet. Dubbele hvh data, €5 korting, pluspakket. Dat verdween deels, ik werd daar niet beter van. Voor mij is het nu alleen dus een prijsverhoging. De mail is inderdaad net binnen.  

(Nog even in detail. Overstappen naar Hussel, kost mij €0,37 meer. Dubbele hvh Data voor GSM verdwijnt dan).

De dubbele data voor jouw mobiele telefoon blijft gewoon bestaan zolang je jouw mobiele abonnement niet verlengt. Dat heeft niets te maken met het naar KPN Hussel omzetten van het abonnement voor jouw vaste aansluiting.

Bedankt. Dat haalde ik niet uit de online info. Heb je nog lange tijd GSM Abo….. niets wijzigen dus. Bij verlengen Abo nog maar eens goed vergelijken. Ook met andere providers. 

Reputatie 1
Badge

Mijn grote complimenten aan jullie. Jullie zijn heel goed bezig om klanten weg te jagen op deze manier. Ik denk er ook over na om weg te gaan,  jullie bieden niks nieuws aan. Dus de concurrentie is weer

Wat had je erbij willen hebben of juist niet eraf, @DaanJonker ?

Reputatie 1
Badge

Vh1 classic en horse and country en reality tv, zulke kanalen mogen er wel bij

Reputatie 7
Badge +28

VH1 Classic kun je via Canal Digitaal krijgen. Horse And Country wordt momenteel alleen in Zweden geleverd  via de satelliet. Reality TV ziet sinds enkele dagen FTA op de HotBird. 

Die zitten alle 3 in het “pluspakket” (movies & Series XL) van Ziggo. Dat kost € 11,95 extra per maand. Het verbaast me dat je nog ‘hier’ bent...:wink:  :relaxed: 
Reality tv heet tegenwoordig CBS reality. Overigens zijn reality programma’s genoeg te vinden. Daar is die zender niet voor nodig. Bovendien is ie nog 4:3 en SD; daar ga je op je moderne 16:9 HD of UHD tv toch niet meer naar kijken?

I.c.m. Vodafone mobiel krijg je NIET de extra zenders maar alleen het on demand aanbod. Movies & Series L is dat.

Reputatie 7

VH1 Classic kun je via Canal Digitaal krijgen. Horse And Country wordt momenteel alleen in Zweden geleverd  via de satelliet. Reality TV ziet sinds enkele dagen FTA op de HotBird. 

En wat als je geen satelliet televisie hebt en ook niet kunt krijgen omdat plaatsing van een schotelantenne onmogelijk is door beleidsregels van de gemeente.

Voor een "zichtlijn" naar de satelliet zou plaatsing aan de voorzijde vereist zijn maar zelfs dan is ontvangst waarschijnlijk niet mogelijk i.v.m. de groenvoorziening met hoge bomen aan de voorzijde van onze woning.

Reputatie 7

Overigens zijn reality programma’s genoeg te vinden. Daar is die zender niet voor nodig.

Dat is jouw mening, daar kan en mag DaanJonker natuurlijk heel anders over denken.