Beantwoord

Zwart beeld, wel geluid en menu

  • 22 June 2022
  • 3 reacties
  • 120 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Mijn tv ontvanger geeft tijdens tv kijken zwart beeld geluid hoor ik.  Invangen naar de fabrieksinstellingen gezet werkt 3 soorten HDMI kabels geprobeerd menu zie ik wel en de stand-by scherm ook. Heb ik recht op een vervangende model? 

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door joop2011 25 June 2022, 11:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @MachielAtsma en dank voor je bericht :)

Dat is lastig tv kijken dus goed dat je aan de bel trekt. Zou je bij de 'persoonlijke opmerkingen' in je profiel nog aan kunnen geven wat het serienummer is van deze tv ontvanger? Dan kan ik verder kijken!

Reputatie 7
Badge +20

Mijn tv ontvanger geeft tijdens tv kijken zwart beeld geluid hoor ik.  Invangen naar de fabrieksinstellingen gezet werkt 3 soorten HDMI kabels geprobeerd menu zie ik wel en de stand-by scherm ook. Heb ik recht op een vervangende model? 

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

 

Hoe is de KPN tv decoder verbonden met de TV?

Als dat via de Sonos is, kan je dit probleem hebben. Sluit hem dan rechtstreeks aan met HDMI op de tv en ook de Sonos rechtstreeks met HDMI op de tv.

 

Welke KPN tv decoder heb je?

Hoe is deze verbonden met de Experiabox? 

 

Heb je meer dan 1 KPN tv decoder?

Zo ja, heb je het probleem op de andere ook? 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @MachielAtsma, ik heb helaas niks meer van je vernomen maar geef je een gil mocht ik nog ergens kunnen helpen of meedenken?