Beantwoord

200 MB internet, maar geen 5 licenties voor KPN veilig

  • 25 November 2020
  • 5 reacties
  • 109 keer bekeken

Beste,

Ik heb al een tijdje een bandbreedte van 200 MB. Ik heb echter maar 2 licenties voor KPN veilig. Hoe kan dat verhoogd worden naar 5?

 

Vrgr. Han

 

icon

Beste antwoord door Nick83 28 November 2020, 13:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @HanvdW, welkom hier. 

Je wilt meer licenties voor KPN Veilig, dat kan. Die kan je heel makkelijk zelf bijbestellen via Mijn KPN. 

Reputatie 7
Badge +20

Begrijp ik het goed, dat je bij 200/200 KPN Veilig hebt voor 5 apparaten?

Reputatie 7
Badge +24

Begrijp ik het goed, dat je bij 200/200 KPN Veilig hebt voor 5 apparaten?

Als je Hussel hebt ja. Bij de oudere abonnementen zijn het er 2. Voor zover mijn info strekt. Is een paar dagen geleden hier al een topic over voorbij gekomen. 

Reputatie 7
Badge +20

Begrijp ik het goed, dat je bij 200/200 KPN Veilig hebt voor 5 apparaten?

Als je Hussel hebt ja. Bij de oudere abonnementen zijn het er 2. Voor zover mijn info strekt. Is een paar dagen geleden hier al een topic over voorbij gekomen. 

 

Dank je, die topic heb ik gemist ben ik bang voor.

Ik heb sinds een week Hussel.

Momenteel alleen op de PC en op 1 mobiele telefoon KPN veilig.

Op de 2de (een S9 van Samsung) de standaard virus scanneer.

Is het zinvol om van 100/100 na 200/200 te gaan en op de S9 ook KPN veilig zetten?

 

Alvast mijn hartelijke dank.

 

Reputatie 7
Badge +24

Weet ik niet. Ik heb er geen ervaring mee, ik gebruik het niet. Ik heb tegenwoordig op geen enkel apparaat nog een extra virusscanner draaien. Onder Windows ook niet. De laatste keer dat ik onder Windows een virusscanner geïnstalleerd heb is denk ik al weer zowat 10 jaar geleden ofzo. Er zit een standaard virusscanner in, en mijns inziens is dat voldoende.