Beantwoord

afluisteren

Al een hele tijd word ik afgeluisterd via mijn vaste en mobiele telefoon. Op de pagina's van KPN kan
ik niets vinden waar ik dit kan melden. Bellen met de klantenservice kan niet, want dan stoppen ze.
Dat heeft geen zin. Ik wil best meer uitleg geven. Het liefste zou ik rechtstreeks met een medewerker van KPN willen spreken maar ik kan niet bellen met KPN. Graag een reaktie.
icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 29 december 2018, 21:39

Beste @Francastel,

Waaruit blijkt dat je afgeluisterd wordt? En hoezo kun je de KPN niet bellen? Het is een gratis nummer: 0800 - 04 02 (24/7 bereikbaar)

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Beste @Francastel,

Waaruit blijkt dat je afgeluisterd wordt? En hoezo kun je de KPN niet bellen? Het is een gratis nummer: 0800 - 04 02 (24/7 bereikbaar)
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Francastel, De beste wensen voor 2019 🙂 Net als Dennis ben ik benieuwd waaruit blijft dat je wordt afgeluisterd. Uiteraard mag je dit hier bespreekbaar maken. Als het prettiger is om dit privé te doen, dan kun je mij een privébericht sturen. Dan help ik je daar verder. 🙂
Hallo Marina,

Hoe moet ik een privébericht sturen. Het moet privé blijven als het kan.

Francastel.
Reputatie 7
Zet de cursor op het plaatje (avatar) van Marina. Na maximaal een sec. of 2 klapt er informatie uit. Als je daarin op het envelopje klikt kun je haar een privébericht sturen.
Hallo Peter,
Hartelijk bedankt voor de tip.

Groetjes, Francastel.😀

Reageer