Vraag

APP KPN VEILIG niet meer te installeren op iphone 5c

  • 25 January 2020
  • 16 reacties
  • 310 keer bekeken

Sinds december is het niet meer mogelijk om kpn veilig op m’n iPhone 5c te updaten terwijl het wel zou moeten kunnen met IOS 10.3.3 app. verwijderd en geprobeerd om opnieuw te installeren maar nu kan ik hem zelfs niet meer installeren, wat zou het probleem zijn?

hoor graag iets


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @Jacopo 

 

Je kunt op de KPN Veilig beheerpagina licenties verwijderen van een apparaat. Selecteer het apparaat door erop te klikken en klik vervolgens op 'Licentie vrijgeven'. Als je de licentie vrijgeeft, is het apparaat niet langer beveiligd. Op dat apparaat verschijnt dan de melding "Abonnement verlopen". 

 

Daarna zou je KPN Veilig weer kunnen installeren

 

Reputatie 7
Badge +28

verwijderd 

Reputatie 7
Badge +11

Die verwijder tool is toch niet voor een mobiele telefoon?

@Noordzee

Beide geprobeerd maar krijg de melding Wil je de laatste compatibele versie downloaden?

Dze versie van KPN Veilig is niet geschikt voor dit apparaat! 

Reputatie 7
Badge +11

Zie KPN Veilig op iOS installeren, gebruiken en verwijderen

Reputatie 7
Badge +28

Inderdaad , reactie dan maar verwijderd. 

Hoi Noordzee en Tycha,

Dank voor jullie suggesties maar kom er niet verder mee heb de app maar verwijderd en houdt het maar zo

dank gr. 

Reputatie 7
Badge +11

Jammer, misschien kan een moderator je nog helpen,

Die reageert hier nog, meestal binnen 48 uur.

Reputatie 7
Badge +28

Het is bij Apple-apparatuur eigenlijk ook niet nodig om een extra beveiliging (zoals KPN Veilig) te installeren.

Apple houdt de beveiliging zelf goed op orde door de regelmatige software-updates. 
 

Ik heb zelf dan ook geen KPN-veilig geïnstalleerd op de diverse I-phones hier in huis. 

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Jacopo, welkom! Jammer om te lezen dat het met bovenstaande hulp niet gelukt is :-(. Mocht je toch nog eens willen proberen het te installeren, wil je dan eens laten weten wat er gebeurt als je hem probeert te installeren? Mocht je ervoor kiezen om alleen gebruik te blijven maken van de beveiliging van Apple, kan ik dat overigens ook begrijpen.

KPN veilig kan je ook niet op een Apple of Ios van welke versie dan ook installeren,

Het OS daarvan maakt dit namelijk totaal onmogelijk, omdat het totaal niet compatible is met met het KPN veilig file systeem.

Ios heeft zijn eigen beveiliging waar je voldoende veilig zit op het ganse internet.

Jouw aktie is totaal onnodig en frustreerdd alleen maar jouw toestel alleen maar, sterker nog, je kan hierdoor je IOs zelfs zodanig beschadigen dat deze daardoor niet meer zal werken als jij je toestel de volgende keer opstart.

En dan ka je terug naar je apple winkel en uitleggen wat je gedaan hebt en veel geld betalen voor een dure reparatie - alleen stommelingen doen zoiets, mensen die geen handleiding lezen bv.

 

Beetje dom hé.

Reputatie 7
Badge +10

n dure reparatie - alleen stommelingen doen zoiets, mensen die geen handleiding lezen bv.

 

Beetje dom hé.


Iemand die met veiligheid bezig is, is helemaal niet dom. Of het op iOS kan daar buiten gelaten. Hier helpt men elkaar mag ik aannemen en de meeste klanten doen dit hier ook 👍

Eigen frustraties ook daarbuiten gelaten 🤨 

De Iphone van Apple laat geen ander veiligheidssystteem toe op hun systeem.

Dat had deze gebruiker en vooral KPN gewoon MOETEN weten.

Dat is een kwestie van handleidingen lezen, een DOMME gewoonte van Nederlanders wat ze in de meeste gevallen niet doen, vooral ook van DOMME operaters der KPN die dat gewoon hadden MOETEN weten.

 

Men moet zich in werkelijkheid SCHAMEN dat men dit niet weet hoe men met een Apple toestel moet omgaan in zijn algemeenheid qua puntje internetveiligheid, vooral dat het aan kennis ontbreekt aangaande Android toestellen. Daar is GEEN antivirus of dergelijke in basis voor nodig, dit wel beweren is ronduit ONZIN en ronduit BANGMAKERIJ en vooral om mensen die volledig onkundig zijn (het doorsne klootjesvolk, excuus voor de denigrerende woorduitdrukking) de volslagen leken zogezegd, is het ronduit OPLICHTING.

 

Het moet hier maar eens gezegd worden.

Een per 1 maart aanstaande Ex-XS4ALL piraat die tegen zijn zin bij KPN is gevoegd.

 

***

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

Reputatie 7
Badge +10

De Iphone van Apple laat geen ander veiligheidssystteem toe op hun systeem.

Dat had deze gebruiker en vooral KPN gewoon MOETEN weten.

Dat is een kwestie van handleidingen lezen, een DOMME gewoonte van Nederlanders wat ze in de meeste gevallen niet doen, vooral ook van DOMME operaters der KPN die dat gewoon hadden MOETEN weten.

 

Men moet zich in werkelijkheid SCHAMEN dat men dit niet weet hoe men met een Apple toestel moet omgaan in zijn algemeenheid qua puntje internetveiligheid, vooral dat het aan kennis ontbreekt aangaande Android toestellen. Daar is GEEN antivirus of dergelijke in basis voor nodig, dit wel beweren is ronduit ONZIN en ronduit BANGMAKERIJ en vooral om mensen die volledig onkundig zijn (het doorsne klootjesvolk, excuus voor de denigrerende woorduitdrukking) de volslagen leken zogezegd, is het ronduit OPLICHTING.

 

Het moet hier maar eens gezegd worden.

Een per 1 maart aanstaande Ex-XS4ALL piraat die tegen zijn zin bij KPN is gevoegd.

 

En je moet mij geen woorden in de mond leggen aangaande “frustratie” kijk eerst eens naar je EIGEN tekortkomingen, ik heb er vele, jij schijnbaar nog veel meer door je EIGEN GEBREK op anderen te projecteren.


Wat fijn dat jij je zelf zo goed op de borst kan kloppen 👍

Ik kijk uit naar jouw eerste gegeven ‘beste antwoord’. 
Dan halen we het cheering team erbij, goed? 


Moet je wel meedoen, anders is het niet leuk. 😎
 

*ps. Leeg je temp files ff, anders raakt het overvol. 

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt voor je constructieve feedback, @ronaldbbnl!

 

Ik wil je op de huisregels wijzen. In discussie gaan is geen probleem, maar hou het netjes en ga niet op de man alsjeblieft. 

Badge

0Zoals eerder opgemerkt door mij, ben per 1 maart bij KPN TOTAAL WEG en zal aldus niet meer kunnen/gaan reageren op (... ) dat is inclusief Telfort want ik zit voortaan ook bij BEN.

 

AJU ALLEN

 

*Admin: bericht aangepast ivm huisregels