Beantwoord

Beheerpagina KPN Veilig leeg

  • 29 April 2020
  • 13 reacties
  • 521 keer bekeken

Als ik vanuit mijnkpn de KPN Veilig  beheerspagina open vervolgens inlog krijg ik een leegscherm te zie met de KPN logo en pagina naam en de uitlog button.

Het enige wat ik hiermee kan is weer uitloggen.

Hoe kom ik wel in de KPN veilig beheerspagina?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

icon

Beste antwoord door Noordzee 10 May 2020, 19:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Samoht15, welkom op het forum!

Wat gek dat de pagina helemaal leeg was, is dat nu nog steeds zo of is het inmiddels gelukt?

Nee nog steeds niet gelukt,op deze pagina moet ik toch instellingen en een scan kunnen doen?

Het wissen van cookies in je browser of een andere browser gebruiken kan helpen.

Reputatie 7
Badge +28

Gebruik je soms Firefox? Met Chrome of Safari gaat het beter werken.  Zorg ook dat je de browser extensie geïnstalleerd hebt. 

Reputatie 7
Badge +20

Zou je eens kunnen kijken of het via Chrome wel lukt als je het via de KPN Veilig inlogpagina probeert? 

Reputatie 7
Badge +28

Gebruik je soms Firefox? Met Chrome of Safari gaat het beter werken.  Zorg ook dat je de browser extensie geïnstalleerd hebt. 

@Samoht15

Welke browser gebruik jij?

Verwijder anders eerst KPN Veilig eens van jouw computer. En installeer het daarna opnieuw. Bij voorkeur via Chrome of Safari. 

Denk ook aan de installatie van de browser-extensie. 

Dan zou het zeker moeten lukken. 

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Noordzee, dank, ik heb een Mac en gebruik geen Firefox ga ik proberen maar zou je “Denk ook aan de installatie van de browser-extensie.” wat nader kunnen toelichten?

Reputatie 7
Badge +20

Dit is waar @Noordzee op doelt: browser-extensies F-secure/KPN Veilig :relaxed: Gebruik je nu dan Safari als browser? Heb je wel een andere browser geïnstalleerd waar je het mee zou kunnen proberen? Ik wil je aanraden om het toch eens te proberen via Chrome!

Reputatie 7
Badge +28

Ok @Samoht15 ,

Ik had jouw reactie even gemist. Met dank aan @Maja_  voor de heads-up. 

Ik heb KPN Veilig werken op mijn Mac onder Catalina.

 

Onder macOS Catalina worden meer permissies gevraagd voor bepaalde rechten. KPN Veilig heeft volledige toegang nodig tot de schijf om zo optimale bescherming te bieden. Dit is altijd zo geweest, maar door een wijziging in macOS moet de gebruiker hier nu expliciet toestemming voor geven.

De stappen zijn als volgt:

  • Apple logo links bovenin klikken, Systeemvoorkeuren.
  • Klik Beveiliging en privacy
  • Klik Privacy
  • Klik ‘Volledige schijftoegang’
  • Klik links onderin op het slotje en voer je wachtwoord in (het wachtwoord van je macOS profiel)
  • Vink KPN Veilig aan
  • Sluit het slotje (door erop te klikken)
Reputatie 7
Badge +20

Dank voor de aanvulling @Noordzee !

Reputatie 7
Badge +20

Is het je inmiddels gelukt @Samoht15? Of heb je nog verdere hulp van ons nodig? Hoor het graag!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!