Beantwoord

Ben Gehackt ? Hoe is bij in mijn PC en in KPN Internet ?

• 28 september 2018
  • 5 reacties
  • 146 keer bekeken

Hallo ,
laats heb ik gechat een van de Britse Online Web Supporter voor een Internet Verbinding probleem bij Britse zone ..
Hij zei het ziet alsof ik vanuit multi-instantie ingelogd ben op hun website . Maar het was niet zo.
Ik heb een probleem gemeld voor een "niet simultaan werkende zaak " en ze denken deze probleem kan voorkomen als men vanuit meerdere plekken of meerdere browsers bij hun webpage ingelogd is .
Maar ik was ingelogd vanuit een instantie ( mijn privé PC ) en gebruik ik maar een browser . Tijdens enige manden doet mijn PC en KPN Internet Verbinding vreemd !!
Ben ik gehackt ? Of wordt ik gevolgd tijdens surfen op internet .? Ik gebruik OS X El Capitan en heb ik een modem van KPN Experia V10 .
Ben ik gehackt ? Wie zijn er bij in mijn PC en of in KPN Internet ?

Bedankt
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 2 oktober 2018, 10:43

Bedankt voor u reactie.
Dat kan logische verklaring zijn wat u schrift .Maar kan de IP adres binnen 10 -20 minuten veranderen tijdens surfen ?
Ik dacht op ieder new inlog wordt die verandert .!
Bedankt
Hoi, dat is afhankelijk hoe de gebruikte browser werkt en of IPv6 actief is.

T heeft in ieder geval niet direct te maken met opnieuw inloggen.

Makkelijkste is waarschijnlijk om bij de de organisatie v/d website even te vragen of ze misschien de IPs hebben die zij zien. Dan kan je vergelijken of dit KPN IPs zijn en of dit v4 of v6 is. Als dit geen KPN IPs zijn is er dus iets aan de hand en moeten we even zien wat handig is.

Robin
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo @Jopie369
Hoewel het hacken bij een Mac bijna onmogelijk is, kan dat bij jou wel degelijk het geval zijn omdat je een sterk verouderd besturing-systeem gebruikt.
En zeker kan het als je buiten het MacOS ook nog een windows-systeem draait.
Doe de gratis upgrade naar MacOS Mojave 10.14
Tenzij je Mac te oud is om deze upgrade aan te kunnen, zo ja zorg dan voor een goede Mac-virusscanner.
Ga in elk geval naar de Appstore en down een goede virusscanner.
Er zijn zowel gratis- als betaalde scanner te downen.
Reputatie 7
Badge +30
Mja, ik denk niet direct dat er iets mis maar, maar eerder iets normaals aan de hand is en t gewoon niet goed begrepen wordt.
Makkelijkste voorbeeld zijn de privacy-extensions die bij IPv6 gebruikt worden waardoor je computer zomaar een ander IP kan gebruiken van t één op t andere moment.
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt voor u reactie.
Dat kan logische verklaring zijn wat u schrift .Maar kan de IP adres binnen 10 -20 minuten veranderen tijdens surfen ?
Bedankt
Hoi, dat is afhankelijk hoe de gebruikte browser werkt en of IPv6 actief is.

T heeft in ieder geval niet direct te maken met opnieuw inloggen.

Makkelijkste is waarschijnlijk om bij de de organisatie v/d website even te vragen of ze misschien de IPs hebben die zij zien. Dan kan je vergelijken of dit KPN IPs zijn en of dit v4 of v6 is. Als dit geen KPN IPs zijn is er dus iets aan de hand en moeten we even zien wat handig is.

Robin
Bedankt voor de reactie . Heb een oude Mac van 2008 en kan niet boven El Capitan upgraden .En gebruik geen Windows omgeving . Maar KPN help en ondersteunt Mac s tot 2009 modellen zegt laats een KPN supporter .
Heb 3 anti virus app's en hun scan result geeft 0 virus en malware . Maar de Britse supporter toch kan zien dat ik op hetzelfde web pagina gelijktijdig van multi instanties ingelogd ben .
Kan hun grond niet weten maar zoiets kan alleen KPN zelf of AIVD doen . Iets of iemand eventueel surf met mij on web maar breng geen schade !! Ze stelen niet van mijn bank geen van mijn social media accounts gehackt en etc..
En zoals de heer Flikkema schrijft het is rondom codering en IP gebruik is ook aanwezig op de KPN modem .
Bedankt
Bedankt voor u reactie.
Bedankt

Reageer