Beantwoord

Betalingsregeling KPN, financiƫle hulpverlening

  • 7 February 2019
  • 1 reactie
  • 2534 keer bekeken

Goedemorgen,

Gisteren zijn mijn diensten geblokkeerd vanwege een betalingsachterstand. Dit gaat om de factuur die op 17 december is opgemaakt.
Ik heb een aanvraag bij de schuldhulp lopen en hierin is deze factuur meegenomen, althans dat dacht ik.
Uiteindelijk bleek het namelijk niet zo te zijn.
Zoals jullie kunnen zien is de laatste factuur van januari gewoon netjes afgeschreven. Als ik dit had geweten dan had ik wel eerst de oude factuur voldaan.

Mochten jullie mij willen helpen, dan licht ik het graag verder toe in een privƩbericht.
Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,
Ruben
Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid topic
icon

Beste antwoord door Nadia 8 February 2019, 11:39

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hey Ruben, welkom op het KPN forum. Bedankt dat je pro-actief contact met ons zoekt om hier samen tot een oplossing te komen 🙂 Een factuur moet binnen 30 dagen worden voldaan. Je krijgt tussentijds twee betaalherinneringen om te laten weten dat je nog een openstaand factuur hebt. Als het niet lukt om binnen 30 dagen te betalen kun je altijd online een betaalafspraak maken voor je mobiele en/of vaste KPN abonnement.

De blokkade opheffen kan uitsluitend door het openstaande bedrag te voldoen via iDEAL. Je krijgt een betaalbevestiging via de mail en wordt binnen 2 uren weer aangesloten.

Mocht je nog vragen hebben over dit proces, dan kun je het beste contact opnemen met de klantenservice op 0800-0402, vraag naar de afdeling Collections. Misschien dat ze nog wat voor je kunnen betekenen 🙂

Checkvraag: Heeft de financiƫle hulpverlener zich ook al aangemeld via: KPN aanmelden cliƫnt voor financiƫle hulpverlening ?

Reageer