Beantwoord

Bij het inloggen op KPN Veilig verschijnt;accounts-emea.f-secure.com heeft de verbinding geweigerd.

  • 19 October 2020
  • 3 reacties
  • 262 keer bekeken

Bij het inloggen op KPN Veilig verschijnt; accounts-emea.f-secure.com heeft de verbinding geweigerd.

Ik wilde kpn veilig uitbreiden voor mijn gsm,s en na het inloggen verscheen vorenstaande melding. Hoe nu verder?

icon

Beste antwoord door il-pireto 26 October 2020, 13:34

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Hoi il-pireto, wat lastig dat je KPN Veilig niet op je mobiel geïnstalleerd krijgt!

De melding die je krijgt kan met de browser te maken hebben. Probeer deze link: KPN Veilig dan ook eens in Chrome of Firefox. Mocht het niet werken check dan nog op een ander apparaat zoals je laptop of pc. Als je bent ingelogd en klikt op Apparaat toevoegen, dan heb je de optie om een mail of sms met een installatie linkje naar je mobiel te sturen.

Laat vooral nog even weten of het zo is gelukt.

Beste Robin;

Juist Chrome geeft het probleem. Als ik via Microsoft Edge inlog dan gaat het wel goed maar met Chrome geeft hij de foutmelding.

Dus er is een oplossing, inloggen via Edge maar als je altijd Chrome gebruikt is het vreemd dat deze een foutmelding geeft.

Reputatie 5
Badge +8

Inderdaad opmerkelijk. Ik zou verwachten dat het juist met Chrome wel zou lukken. In ieder geval fijn dat het is gelukt en bedankt voor het delen van de oplossing!

Reageer