Blanco scherm bij inloggen KPN Veilig downloadomgeving

  • 25 February 2019
  • 6 reacties
  • 1332 keer bekeken

Helaas ondervind ik ook grote problemen bij het installeren. Ook de KPN onlineservice kan me niet verder helpen en zouden me terugbellen. Inmiddels ben ik 2 weken verder maar heb nog geen hulp ontvangen. Inloggen op mijn KPN lukt nog maar zodra ik de beheerpagina aanklik krijg ik een blanco scherm. graag svp ontvang ik zo spoedig mogelijk hulp.

Admin: Bericht afgesplitst van PC Veilig & KPN veilig | KPN Community

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo, dit heeft niets met Kpn te doen. Wat jij zou kunnen doen is dat je de pc even schoon maakt. Ga hiervoor ccleaner downloaden. Zoek naar ccleaner en hippo en neem de eerste link.
Helaas toch echt wel... De helpdesk van KPN kreeg namelijk hetzelfde blanco scherm in beeld. Ook op meerdere laptops (incl. een nieuwe) al geprobeerd om op de beheerpagina te komen. Dit, helaas al een aantal weken zonder succes.
Reputatie 7
Badge +30
Beste @KPN veilig niet te installeren, welkom! Als ik inlog op KPN Veilig, krijg ik een scherm met mijn gekoppelde apparaten, waar ik apparaten kan toevoegen en verwijderen. Begrijp ik goed dat dat bij jou niet het geval is? Wil je eens een printscreen sturen van wat je te zien krijgt? Het is wellicht toch een goed idee om het advies van @Hanzzzi op te volgen en je laptop schoon te maken.
Inderdaad kom ik niet verder dan onderstaand scherm:

Reputatie 7
Badge +30
Wil je dan eens cookies, cache, geschiedenis etc. verwijderen? Wil je ook eens een andere browser proberen?
Reputatie 7
Badge +30
Is het nog gelukt om bovenstaande door te voeren? Werkt het nu weer of nog steeds niet?