Vraag

Blokkeer nummer: +6768488489 uit Tonga

• 6 september 2017
  • 12 reacties
  • 9189 keer bekeken

Zie titel

12 reacties

Reputatie 7
Helaas niet mogelijk.
Advies: gewoon niet opnemen en ook zorgen dat ie niet op voicemail of antwoordapparaat terecht komt.
Ik ben toevallig ook net gebeld door dit nummer!! Uiteraard niet opgenomen..
Ik ben ook 2x gebeld door dit nummer. Iemand die weet waar het van is? In ieder geval niet opnemen dus?!
Reputatie 7
Ook deze Duitse site adviseert voor dit nummer: niet opnemen. En niet terugbellen.

Dit nummer valt waarschijnlijk onder Wangiri fraude. De bedoeling is dat je terugbelt. Maar je belt met een duur buitenlands infonummer. Middels een bandje met een "iets" te lange tekst wordt je 2, 3 minuten of langer aan de lijn gehouden. Vervolgens kan je al een paar tientjes kwijt zijn...
Reputatie 7
Badge +10
HI Tinekpn, welkom op het Forum! Het is erg vervelend om gebeld te worden door dit nummer, maar we kunnen het zoals Peter aangeeft helaas niet blokkeren. Het advies is om inderdaad niet op te nemen en niet terug te bellen. Heb je hier nog vragen over, hoor ik het graag!
Reputatie 7
Badge +18
Wordt het dan niet eens tijd dat er een systeem komt bij KPN dat dit wel gedaan kan worden. Want het wordt alleen maar erger! Klanten geven dit aan bij jullie. Of stel het in bij "MijnKPN" zodat de klant zelf de nummers kunnen blokkeren. Zodat dit op een centrale server wordt opgeslagen, en dat deze nummers niet meer kunnen bellen met het KPN-netwerk. Ook ik wordt weer lastig gevallen met nummer:

00441616606026

Om echt gek van te worden. Ik hoop echt dat KPN het gaat realiseren om de klant zelf een telefoonnummer kan blokkeren via MijnKPN. Nou, ik maak er dan graag gebruik van. Want hier wordt je doodziek van! 😠
Reputatie 7
Bij mijn weten is xs4all de énige provider waar je nummers welke waarvan je niet gebeld wilt worden kunt blokkeren. Als deze nummers je dan bellen krijgen ze de ingesprektoon.

Ook Ziggo heeft dit niet.
Badge
Probeer eens deTruecaller App. Mijn zoon werd in het verleden regelmatig gebeld door een onbekende nummer. Nummer geblokkeerd, problemen opgelost.
Ik wordt er ook steeds door gebeld! Liefs Kim
Reputatie 7
Badge +10
Wordt het dan niet eens tijd dat er een systeem komt bij KPN dat dit wel gedaan kan worden. Want het wordt alleen maar erger! Klanten geven dit aan bij jullie. Of stel het in bij "MijnKPN" zodat de klant zelf de nummers kunnen blokkeren. Zodat dit op een centrale server wordt opgeslagen, en dat deze nummers niet meer kunnen bellen met het KPN-netwerk. Ook ik wordt weer lastig gevallen met nummer:

00441616606026

Om echt gek van te worden. Ik hoop echt dat KPN het gaat realiseren om de klant zelf een telefoonnummer kan blokkeren via MijnKPN. Nou, ik maak er dan graag gebruik van. Want hier wordt je doodziek van! 😠

Ik ga intern navragen of dit een functie is die wij mogelijk ook kunnen gaan implementeren. Zodra ik hier meer over weet, laat ik het weten :-)

Ik wordt er ook steeds door gebeld! Liefs Kim
Hi Kim, welkom op het Forum! Ik hoop dat je er niet teveel overlast door ervaart 🙂
Hallo, ik bel dit nummer: 06768488489. Ik heb het hier gecontroleerd: https://www.tele-ch.info/num/06768488489/
Dit zijn slechts advertenties !!
Reputatie 7
De vraag is: waaróm belde je dat nummer?
Er zal wel een reden zijn waarom degene (bedrijf?) met dat nummer er advertenties op heeft.

Via de link die je geeft staat niets over dat nummer vermeld. Alleen dat het eerste commentaar nog moet komen. 0,0 dus.
Hier staat al wat: https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/316768488489
en hier ook nog niks: https://gebelddoor.nl/nummer/06768488489

Het is mogelijk 06 nummers op een vaste aansluiting te blokkeren. Maar het is alles of niets.

Reageer