Beantwoord

Browser extensie

• 13 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 121 keer bekeken

Melding bij KPN veilig. De browser extensie voor c.chrome is niet in gebruik. Van alles geprobeerd.
Bij g.chrome staat geen extensie. Langdurig over gebeld met KPN. Echter de KPN-medewerker heeft geen oplossing hiervoor. Vreemd.
icon

Beste antwoord door Joran 17 oktober 2018, 12:41

Welkom op het forum Snowy! Was de extensie voorheen altijd wel geïnstalleerd? Als je naar KPN Veilig gaat, vervolgens Instellingen > Browserbeveilging, staat de browserbeveiliging daar op ingeschakeld? Iets verder naar beneden zie je het kopje Andere Instellingen met Browserextensies. Als het goed is moet Chrome daar gedetecteerd worden en krijg je de mogelijkheid de extensie te installeren.

Als dat niet het geval is, kun je dan jouw adresgegevens en klantnummer toevoegen aan je profiel? Ik maak dan een storingsmelding aan om uit te zoeken waar dit aan ligt.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum Snowy! Was de extensie voorheen altijd wel geïnstalleerd? Als je naar KPN Veilig gaat, vervolgens Instellingen > Browserbeveilging, staat de browserbeveiliging daar op ingeschakeld? Iets verder naar beneden zie je het kopje Andere Instellingen met Browserextensies. Als het goed is moet Chrome daar gedetecteerd worden en krijg je de mogelijkheid de extensie te installeren.

Als dat niet het geval is, kun je dan jouw adresgegevens en klantnummer toevoegen aan je profiel? Ik maak dan een storingsmelding aan om uit te zoeken waar dit aan ligt.
Reputatie 7
Badge +28
@Snowy44: Ben je verder gekomen met deze tips? Anders maak ik een storingsmelding aan. Laat maar weten!
Het was een goede tip. Probleem is opgelost
. Dank.
Reputatie 7
Badge +28
Heel fijn, graag gedaan!

Reageer