Vraag

browserextensie is niet geinstaleerd of is uitgeschakeld,

• 3 januari 2018
  • 3 reacties
  • 1248 keer bekeken

browserextensie is niet geinstaleerd of is uitgeschakeld, waar kan ik die aanzetten voor internet exployer 11, waar kan ik die vinden.
krijg het te zien als ik KPN veilig aanklik en dan op de startpagina staat dat de rest is wel groen dus goed alleen krijg deze nergens te vinden, wie kan mij ff helpen dank je wel alvast,

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Mallepiet, welkom op het forum! Heb je KPN Veilig al eens opnieuw geinstalleerd?

Staat er Windows op je computer, of heb je een Mac?
hallo Justin.
Ik heb hem erop nieuw opgezet maar ik krijg hem niet aan de gang hij blijft maar aangeven dat hij niet geïnstalleerd is of niet ingeschakeld. Maar als ik daar kijk staat hij wel aangevinkt dat hij ingeschakeld is.
Ik zal niet weten waar ik hem dan kan downloaden voor hem wel actief te krijgen. Graag hulp hierbij dank je wel alvast voor de moeite.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi mallepiet, ik begrijp niet helemaal wat je nu bedoeld. Wordt in KPN Veilig nu wel aangegeven dat de browserextensie actief is?

Als dat het geval is, kun je dan eens in Internet Explorer rechtsboven op het 'tandwieltje' klikken en dan kiezen voor 'invoertoepassingen beheren'. Zie je daar de KPN Veilig extensie dan bij staan?

Reageer