Beantwoord

Browserextensie uitgeschakeld

  • 16 juni 2020
  • 2 reacties
  • 74 keer bekeken

Goeiendag Ik krijg bij KPN veilig de melding dat mijn computer is beveiligd. Maar ondanks dat krijg ik ook de melding: browserextensie is niet geïnstalleerd of is uitgeschakeld. Ik maak gebruik van de laatse versie van  Edge . Via extensies kom ik niet bij kpn veilig om dit probleem op te lossen. wat is de oplossing hiervoor?

vr gr Vincent.

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Vikash 30 juni 2020, 09:28

Hoi @Vince 15. In het andere topic  werd aangegeven dat het probleem was verholpen door het overstappen van Chrome als standaard browser. Heb jij dit al geprobeerd?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het probleem is verholpen. Anders hoor ik het graag!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @Vince 15. In het andere topic  werd aangegeven dat het probleem was verholpen door het overstappen van Chrome als standaard browser. Heb jij dit al geprobeerd?

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @Vince 15. In het andere topic  werd aangegeven dat het probleem was verholpen door het overstappen van Chrome als standaard browser. Heb jij dit al geprobeerd?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het probleem is verholpen. Anders hoor ik het graag!

Reageer