Beantwoord

Coronabeleid KPN winkels

  • 29 November 2020
  • 10 reacties
  • 293 keer bekeken

Ben afgelopen zaterdag - 28/11 - bij twee KPN winkels geweest.

In beide winkels wordt verzocht mondkapjes te dragen (terecht).

Maar op mijn vraag of er in de winkels alleen éénrichtingsverspreiding is van het virus krijg alleen een domme blik. Beide medewerkers droegen namelijk zelf geen mondkapjes o.i.d.

Is daar binnen KPN geen duidelijke richtlijn voor.

Vond het maar vreemd.

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 4 December 2020, 20:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Tjals ,

 

Het beleid van KPN is dat ook de medewerkers een mondkapje dragen.

 

https://www.kpn.com/corona.htm

 

Alles over het coronavirus en KPN

Door de uitbraak van het coronavirus leven we in een roerige tijd. Het raakt ons allemaal. Meer dan ooit is het belangrijk om digitaal met elkaar verbonden te zijn. Daarbij moeten we kunnen vertrouwen op een sterk en betrouwbaar netwerk.

  • Alle KPN winkels zijn overdag open. In alle winkels volgen we de richtlijnen van het RIVM, zodat onze winkels veilig zijn voor klanten en onze medewerkers. Ook dragen zowel het winkelpersoneel als winkelbezoekers een mondkapje. Tijdens koopavonden zijn wij gesloten. Hou er rekening mee dat er vanwege corona geen fysieke toestellen in de winkel kunnen zijn. Bekijk het overzicht voor een winkel bij jou in de buurt.

Ja, de medewerkers dienen ook het mondlapje te dragen (waarom zegt toch iedereen kapje?).

Ik was onlangs in de winkel in Zutphen en daar droegen ze IN de winkel het mondkapje. Achter, met koffie drinken en pauze, deden ze het af (vertelden ze op vragen).

Ik mag toch hopen dat ze het in die twee winkels van af 1 december ook doen. Personeel is niet uitgesloten van de wettelijke draagplicht (die vooralsnog t/m 28 feb. is).

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Tjals, welkom hier. 

Ik haak ook even aan. Ons beleid is duidelijk: onze medewerkers horen mondkapjes te dragen. 

Welke 2 winkels heb je bezocht? Zou ik per winkel een datum en tijdstip mogen weten? Dan kan ik hier werk van maken. 

Ik hoor graag van je. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Tjals ,

 

Het beleid van KPN is dat ook de medewerkers een mondkapje dragen.

 

https://www.kpn.com/corona.htm

 

Alles over het coronavirus en KPN

Door de uitbraak van het coronavirus leven we in een roerige tijd. Het raakt ons allemaal. Meer dan ooit is het belangrijk om digitaal met elkaar verbonden te zijn. Daarbij moeten we kunnen vertrouwen op een sterk en betrouwbaar netwerk.

  • Alle KPN winkels zijn overdag open. In alle winkels volgen we de richtlijnen van het RIVM, zodat onze winkels veilig zijn voor klanten en onze medewerkers. Ook dragen zowel het winkelpersoneel als winkelbezoekers een mondkapje. Tijdens koopavonden zijn wij gesloten. Hou er rekening mee dat er vanwege corona geen fysieke toestellen in de winkel kunnen zijn. Bekijk het overzicht voor een winkel bij jou in de buurt.

@Tjals 

Inmiddels is het zelfs (sinds 1 december 2020) wettelijk verplicht.  

Welke 2 winkels heb je bezocht? Zou je per winkel een datum en tijdstip willen opgeven? Dan kan Alex hier werk van maken. 

reeds gemeld in PM

Reputatie 7
Badge +24

Ik zie het, heb gereageerd. Ik mis alleen nog de datum van je bezoek.

Badge +19

@Tjals de regering vraagt zoveel mogelijk thuis te blijven.  2 winkels bezoeken is totaal onnodig. Dus de pot verwijt de ketel.

Reputatie 7
Badge +28

Ik zie het, heb gereageerd. Ik mis alleen nog de datum van je bezoek.

@Alex_P 

In zijn openingsbericht staat het toch duidelijk.🤪

Ben afgelopen zaterdag - 28/11 - bij twee KPN winkels geweest.

In beide winkels wordt verzocht mondkapjes te dragen (terecht).

Maar op mijn vraag of er in de winkels alleen éénrichtingsverspreiding is van het virus krijg alleen een domme blik. Beide medewerkers droegen namelijk zelf geen mondkapjes o.i.d.

Is daar binnen KPN geen duidelijke richtlijn voor.

Vond het maar vreemd.

 

Reputatie 7
Badge +24

Oeff, mijn fout. Dat miste ik in het privébericht. Dank.

Ik heb dit doorgezet hier voor onderzoek. 

Ja, de medewerkers dienen ook het mondlapje te dragen (waarom zegt toch iedereen kapje?).

 

 

Het is een bek luier :grin::joy: