Vraag

E-mail werkt niet meer sinds installeren virusscanner

  • 12 May 2019
  • 3 reacties
  • 1092 keer bekeken

Sinds ik F Secure hebt geïnstalleerd op computer werkt hotmail op mijn telefoons niet meer op de WiFi. Als ik wifi uitzet dan worden mijn nieuwe berichten in outlook geladen. Vreselijk irritant zit er aan te denken om Fsecure te verwijderen en nooit meer te gebruiken, daarnaast aan raden om het nooit meer te gebruiken bij iedereen

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @WillemvdHandel Is het nu zo dat je KPN Veilig op je computer hebt gezet, en dat nu e-mail op je telefoon niet binnenkomt? Dat is een bijzonder probleem, want ik zie niet direct een relatie tussen iets dat je op je computer hebt geïnstalleerd en een functionaliteit op je telefoon. Het kan heel goed met een instelling te maken hebben. Heb je KPN Veilig ook op je mobiel gezet? Gebruik je een mail-app op de mails op te halen? Is hotmail wel te benaderen als je online inlogt?
Hoi Bart, voorheen had ik ziggo en met mijn telefoon huewai mate 10 lite nergens problemen mee om mijn outlook te gebruiken zowel WiFi als 4g. Vervolgens heb ik kpn veilig op mijn computer geïnstalleerd en ook op mijn telefoon(na 1 week weer verwijderd) echter werkt met WiFi mijn hotmail(Outlook app) niet meer en ook bij mijn vrouw Samsung s10. Kan het zijn dat mijn kpn router een firewall heeft geactiveerd door kpn veilig op mijn computer
Reputatie 7
Badge +25
Hi Willem! Ik denk niet dat het direct iets met KPN Veilig te maken heeft, want hier vind je nog een topic met dezelfde problemen, maar geen KPN Veilig te bekennen (voor zover bekend). Welk modem heb jij van ons? Kun je je gegevens invullen in je profiel met postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en onder 'merk en type telefoonnummer' invullen van welk toestel je gebruik maaakt?